اخبار روز سینما

پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر [+نظرات کاربران]

پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر نظرات کاربران را به خود جلب کرد. در فصل سوم قرار است پیش بینی کنیم قاتل ساحل کیست؟ در ادامه با جزییات پیدا شدن قاتل همراه ما بمانید.

در قسمت دوم فصل سوم سریال پوست شیر ​​ساحل پس از پیدا شدن به قتل می‌رسد. پیدا کردن قاتل ساحل در سریال پوست شیر به یک نقطه ابهام تبدیل شده است. درباره کاربران پیدا کردن کسی که قاتل ساحل است در ادامه به حدسیات کاربران می‌پردازیم.

پیدا شدن قاتل ساحل در پوست شیر

قاتل ساحل دختر نعیم پیدا شد

شاید شم هم پس از تماشای قسمت دوم از فص سوم پوست شیر ​​کنجکاو شده باشید که قاتل ساست،ل خیلی از کاربران نظراتی در این باره داده اند که خواندن این نظرها خالی از لطف نیست.

یکی از میگه: وقتی نعیم توی خونه بود یه پسری به جاش که هم پاش لنگ میزد هم کچل بود. پیشنهاد می‌دهد نعیم کلید باغ را بپذیرد اما نعیم قبول نمی‌کند و پس از نعیم به باغ اونو زیر نظر می‌گیرد. احتمالا پسر با نعیم خصومت شخصی است.

نظرات یکی از کاربران در مورد پیدا کردن قاتل ساحل

یکی دیگه از کاربران نوشته: برگرفته از اسم که پوست شیره قاتل باید باشه که در پوست شیر ​​مخفی شده خودش آدم بی‌صفتیه پس شاید بهزاد بهزاد قاتل ساحل باشه.

احتمال این‌که پروانه قاتل باشه خیلی کمه چون نمی‌تونه همه آدمو جمع کنه و هزینشو. به این میشه گفت قاتل ساحل بهزاده، چون کار مژگان هیچ وقت شوهرش نشد.

احتمالا زندان رفتن نعیم به بهزاد ربط داره. بهزادم برای انتقام میره سراغ زن و بچه نعیم. یه احتمال هم وجود داره این دوتا پسری مزاحم ساحل شدن و پروانه پروانه کتکشون زد باشن.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا