اخبار روز سینما

پیام زیبای جین عضو BTS به J-Hope!

جین یکی از اعضای قدیمی BTS در حالی که با J-Hope در ارتش خدمت می کنند، پیام زیبایی را برای هم گروه خود J-Hope ارسال کرد. جین به عنوان اولین عضو گروه محبوب BTS که به سربازی اعزام شد، پیامی را برای هم گروه و بهترین دوستش فرستاد!

پیام زیبای جین عضو BTS به J-Hope!

یکی از دوست داشتنی ترین دوستی های اعضای BTS قطعا دوستی جین و جی هوپ است. این دو بت معروف با نام مستعار 2seok شناخته می شوند. از ابتدای فعالیت حرفه ای این گروه، این دو همواره با خنده دارترین و دلچسب ترین تعاملات را با هم داشته اند.

اگرچه هر دو اکنون در خدمت سربازی هستند، اما هیچ چیز نمی تواند مانع دوستی شیرین آن ها شود. جین پس از استفاده از مرخصی از خدمت سربازی برای شرکت در مراسم سربازی J-Hope، یک بار دیگر عشق عمیق خود را به هم گروه هایش نشان داد. به نظر می رسد جین همچنان در تلاش است تا نگرانی و علاقه خود را نسبت به J-Hope به همه نشان دهد.

پاسخ غیرمنتظره جین به آرمی خوش شانس!!

آرمی ها که طرفداران بزرگ BTS هستند، دوست دارند به اعضای مورد علاقه خود در Weverse پیام دهند. اگرچه J-Hope در حال حاضر تا پس از آموزش به تلفن همراه خود دسترسی ندارد، آن ها همچنان به ارسال پیام های تشویق کننده ادامه می دهند. یکی از این پست های دلگرم کننده بسیار مورد توجه قرار گرفت و میزبانان از دیدن پاسخ جین به این پست شوکه شدند!

جین به جای صحبت با وی، پیامی شیرین و احساسی برای جی هوپ در پاسخ به این پست ارسال کرد. جوپ، آنجا چطور است؟ زیر باران خیس شدی؟ وزن اضافه کردی؟ هنوز فرصت تماس نداری؟ نامه هایی را که برای تو فرستادم دریافت کردی؟ صدمه دیدی؟ آیا غذاهایی که در آنجا سرو می شود، خوب است؟ زمان زیادی تا تعطیلات باقی مانده است. روزهای سربازی ام را به فکر تو می گذرانم.

جین که اکنون دوره آموزشی خدمت سربازی خود را به پایان رسانده است، تنها برای مدت محدودی می تواند از تلفن همراه خود استفاده کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا