اخبار روز سینما

پیام انجمن تهیه کننده و کارگردانان سینمایی برای در گذشت کیومرث پوراحمد [+متن]

پیام انجمن تهیه کننده و کارگردانان سینمایی. انجمن تهیه و کارگردانان سینمایی طی پیامی درگذشت یاد پوراحمد را تسلیت گفت و یاد اورا زنده.

طی پیام غمناک انجمن تهیه کننده و کارگردانان سینمایی مرگ خود خواسته ای کیومرث پوراحمد را تسلیت گفتند که در ادامه این متن را باهم میبینیم.

پیام انجمن تهیه کننده و کارگردانان سینمایی

کیومرث پوراحمد در روز چهارشنبه 16 فروردین در سن 73 سالگی به زندگی خود پایان داد. اکنون پیام دردناک انجمن تهیه کننده و کارگردانان سینمایی را باهم میبینیم.

پیام غمناک انجمن تهیه کننده و کارگردانان سینمایی

مرگ پایان کبوتر نیست.

کیومرث پور احمد نویسنده و کارگردان شهیر کشورمان دار فانی را وداع گفت. این خبری بود که صبح روز شانزدهم فروردین ۱۴۰۲ دوستداران سینمای ایران را مبتدان سینمای. او که نیم قرن رویای ایرانی را در سینمای تلویزیون مصور می‌کرد، آثارش را با مرگ خود برای همیشه ترک کرد. زمانی که شکیبایی در بزرگداشت او گفته بود: «امیدوارم وی زمانی به این (روز مرگ) می رسد که تمام خود را انجام داده باشد، باشد، باشد، باشد باشد، باشد باشد. ) اما آیا این چنین بود؟ آنها که شرایط این روزهای سینمای ایران راصد می‌کنند، خوب می‌دانند که چنین نیست. بی‌شک با او سینمای ایران بی‌شمار قصه‌هایی را که سینمایی می‌شوند از دست داده‌اند.

انجمن تهیه کنندگان فیلم‌های سینمایی فقدان این فیلمساز بزرگ به سینمای دوستان و به ویژه بستگان و او تسلیت می‌گوید برای او از خداوند آمرزش و آرامش می‌طلبد.

بیشتر بخوانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا