اخبار روز

شرایط خرید پژو207 فقط با 137ملیون!

به گفته پی ام آپ، پژو 207 ایران خودرو با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک، دنا پلاس با گیربکس دستی، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربوشارژ، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربوشارژ، سمند سورن پلاس دوگانه سوز و سمند سورن بنزینی با مولتی مدیا هفت محصولات برای عرضه در آبان ماه سال جاری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

متقاضیانی که در دور اول فروش سامانه یکپارچه حضور یافتند و برای خودروهای یاد شده نام نویسی کردند و موعد تحویل خودروی آنها پاییز 1402 اعلام شده و پیامک واریز وجه دریافت کردند، می توانند نسبت به واریز پیش پرداخت خودروی درخواستی خود اقدام کرده تا در آبان 1402 آن را تحویل بگیرند.

آبی های جاده ویژه میزان پیش پرداختی را برای تحویل این خودروها اعلام کرده و تاکید کرده اند که مبلغ ودیعه در نظر گرفته شده کمتر از 50 درصد قیمت خودروهایی است که در نوبت تحویل هستند.

متقاضیان پژو 207 گیربکس دستی ملزم به واریز حدود 137 میلیون تومان به حساب ایران خودرو هستند. پژو 207 گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداخت حدود 167 میلیون تومان برای ثبت نام کنندگان قابل سفارش است. این خودروساز 14 کیلومتری پاییز امسال سه مدل دنا شامل دنا پلاس، دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربوشارژ، دنا پلاس با گیربکس اتوماتیک و موتور توربوشارژ را روانه بازار می کند. متقاضیانی که در دنا پلاس ثبت نام کرده اند موظفند نزدیک به 133 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب اعلام شده ایران خودرو واریز کنند. پیش پرداخت دنا پلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس دستی نیز حدود 184 میلیون تومان است. همین خودرو با موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداخت حدود 217 میلیون و 500 هزار تومان در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرد. سمند سورن پلاس دوگانه سوز با پیش پرداخت نزدیک به 149 میلیون تومان و سمند سورن پلاس بنزینی با مولتی مدیا نیز با پیش پرداخت حدود 132 میلیون و 500 هزار تومان در دومین ماه پاییز 1402 تحویل متقاضیان می شود. ایران خودرو مدت زمانی را که متقاضیان می توانند پیش پرداخت خودروی ثبت نامی خود را انجام دهند مشخص نکرده است.

مابقی قیمت بر اساس قیمت های روز تحویل محاسبه و به مشتریان اعلام خواهد شد.

شرایط خرید پژو207 فقط با 137ملیون!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا