اخبار ارز دیجیتال

پپه قورباغه در صف لیست شدن در بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که کوین بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در آمریکا، می‌خواهد دیجیتال جدید پپه (PEPE) را داشته باشد، یک میم کوین قورباغه‌ای که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود، را فهرست کند. ساخته کوین بیس در مورد این حرکت محتاطانه عمل می‌کند، اما این صرافی در حال حاضر حاضری ک صفحه اختصاصی ایجاد کرده تا کاربران خود را در مورد خرید میم کوین PE راهنمایی کند.
به گزارش پی ام آپلود، علی‌رغم ایجاد یک صفحه اختصاصی برای پپه، کوین بیس اعلام کرد که کاربران در حال حاضر فقط می‌توانند این میم کوین را از طریق کیف پول غیرحضانتی آن را خریداری کنند. کیف پول کوین بیس مانند دو همتای محبوب خود یعنی کیف پول‌های متامسک و تراست والت کار می‌کند.

پپه قورباغه در صف لیست شدن در بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

یک ارز دیجیتال PEPE هنوز مستقیماً در موتور اصلی اصلی کوین بیس لیست نشده، ام پشتیبانی از این میم کوین، یک رای اعتماد بزرگ برای آن است که کمتر از دو هف ته از عمر آن می‌گذرد.
میم کوین پپه با رشد قیمت خود در یک مدت کوتاه و میلیونر کردن چندین کارت‌گر، اکنون به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در بازار تبدیل می‌شود. پشتیبانی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها از پپه نیز به حفظ هیاهوی پیشرفتی پیرام در این توکن کمک می‌کند. در این میان، لیست شدن پپه در صرافی کوین بیس می‌تواند یک نقطه عطف سرنوشت ساز برای این میم کوین باشد.
Bit MEX)، هوبی (Huobi)، اوکی‌ایکس (OKX)، یونی سواپ (Uniswap) و Gate.io لیست شده است.
در زمان نگارش این خبر، پپه با یک رشد ۲۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۰٫۰۰ ۰۰۰۱۳۱ دلار دلار می‌شود و در جایگاه ۸۸ بازار ارزهای دیجیتال (از نظر ارزش بازار) قرار دارد.


تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا