اخبار روز سینما

پوستر رسمی فیلم Strange Way Of Life منتشر شد !

راه عجیب زندگی فیلم بسیار مورد انتظار به کارگردانی پدرو آلمودوار است که به تازگی پوستر رسمی فیلم Strange Way Of Life منتشر شد.

بعد از تایید پایان فیلمبرداری و تاریخ اکران فیلم Strange Way Of Life به تازگی پوستر فیلم راه عجیب زندگی به انتشار رسید که از موردانتظارترین فیلم های 2023 منتشر شد. در پوستر منتشر شده از فیلم Strange Way Of Life نگاهی تازه به این فیلم سینمایی می اندازد.

پوستر رسمی فیلم Strange Way Of Life

Strang Way of Life یک فیلم کوتاه وسترن به نویسندگی و کارگردانی پدرو آلمودوار که ستارگانی مانند ایثن هاک و پاسکال در آن نقش آفرینی کرده است. پوستر جدید فیلم که در جشنواره کن امسال و ماه مه به روی پرده، به تازگی به انتشار رسیده است.

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم راه عجیب زندگی را ببینید:

پوستر فیلم راه عجیب زندگی

پوستر فیلم راه عجیب زندگی

پدرو آلمود کارگردانی را به عهده دارد و از جمله او او می‌توان فیلم‌های فیلم‌های pain and glory و The Skin I live in و talk to her اشاره کرد. به گفته او این وسترن کوتاه، می‌تواند به گونه‌ای پاسخ او به فیلم Brokeback Mountain در سال 2005 باشد که آلمودوار ابتدا به کارگردانی آن وابسته بود.

عکاسی اصلی در جنوب اسپانیا در اوت 2022، در بخش صحرای تابرناس آلمریا انجام شد.

یک راه عجیب زندگی. فیلمبرداری با تولید خود پدرو آلمودوار ، الدسیو همراه با سنت لوران ، که اصلی آنتونی واکارلو نیز از دستیاران دستیاران تهیه کننده طراح صحنه و لباس فیلم فیلم بود ، ، انجام شد. در ماه سپتامبر، هاوک از طریق اینستاگرام تایید کرد که فیلمبرداری به پایان رسیده است.

کارگردان در پادکسی گفت:

این یک وسترن عجیب و غریب است، به این معنا که دو مرد دارند و یکدیرگر را ددا٪ ددا٪ دارند. این درباره مردان به معنای مفهوم است زیرا وسترن یک ژانر مردانه است. در مورد شما می‌گویم که از عناصر وسترن دارد، تفنگچی را، مزرعه، کلانتر دارد اما چیزی که دارد و اکثر وسترن ندارد، نوعی دیالوگ است که فکر کنید یک فیلم وسترن تا به حال بین دو تصویر کشیده شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا