اخبار روز سینما

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion منتشر شد !

Hunted Mansion، یکی از آثار موردانتظار سال 2023 کمپانی دیزنی می‌باشد که بامداد امروز، پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion منتشر شد.

عمارت خالی از سکنه همان Haunted Mansion، یک فیلم کمدی و ماوراءالطبیعه آمریکایی به کارگردانی سیمین بر اساس فیلمنامه‌ای از کیتی دیپولد است که توسط دیزنی در سال 2023 اکران خواهد شد.

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم Hunted Mansion 2023 را ببینید:

پوستر رسمی فیلم خانه جن زده

فیلم Haunted Mansion، یک فیلم کمدی ترسناک است که در آن روزاریو داوسون لیکیت استنفیلد، اوون ویلسون تیفانی هادیش، وینونا رایدر، دن لوی، جرد لتو لتو لتو و دنی دی دی وی وی هنرنمایی هنرنمایی هنرنمایی.

این فیلم توسط والت دیزنی پیکچرز تولید شده است دومین اقتباس سینمایی از موضوعی والت دیزنی به همین نام می‌باشد. صبح امروز، کمپانی دیزنی، پوستر رسمی فیلم خانه جن زده را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که تریلر آن نیز، امروز منتشر شد خوشاهد .

پوستر رسمی فیلم Hunted Mansion
پوستر فیلم Hunted Mansion 2023

پوستر رسمی فیلم خانه جن زده

برنامه ریزی برای اقتباس مجدد بر اساس The Haunted Mansion در جولای 2010 آغاز شد. زمانی که گیرمورو قصد نویسندگی و تهیه کنندگی را، اعلام کرد که این پروژه جای آن در محیط واقعی باشد در واقعیتی پیشرفته انجام خواهد شد. در نهایت دیزنی از دل تورو خواست تا ساخت لایو لایو را برای ساختن دل تورو پروژه‌ای پینوکیو و وظیفه‌ای این فیلم، به جاستین سایمون سایت محول محول کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا