اخبار روز سینما

پوستر رسمی فیلم ایر به کارگردانی بن افلک منتشر شد

پوستر فیلم Air به کارگردانی بن افلک شد: داستانی که جریان دارد مدتی پیش تریلر رسمی فیلم هوا (Air 2023) اینجا مشاهده کنید که اخیراً پوستر رسمی نیز منتشر شده است که می توانید در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

این فیلم ساخته شده است و داستان فردی به نام سانی واکارو واکارو را روایت می کند، از فروشنده های شرکت نایک نایک نایک نایک نایک نایک این نایک نایک نایک نایک،،،،،، استفاده می کند.

در این پوستر شخصیت های اصلی فیلم را می بنیم که همه در گراب کنار هم قرار گرفته اند.

از جمله ای که در این فیلم ایفای نقش کرده اند توان اشاره کرد به: «مت دیمون»، «بن افلک افلک افلک،، جیسون بیتمن بیتمن بیتمن بیتمن»، «جوئل گرچ»، «گوستاو اسکاشگورد». «باربارا سکووا»، «جسیکا گرین» و «دن بوکاتینسکی

فیلمنامه این توسط «الکس کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری کانوری ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ نوشته نوشته نوشته نوشته نوشته نوشته نوشته نوشته هيجان انگليسي | به مدت یک مدت یک مدت یک مدت یک سال یک سال یک سال یک س آنجلس آغاز شد.

این فیلم اکران خودش را در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۲۳ در سینما آغاز خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا