اخبار روز سینما

پوستر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد !

به تازگی تریلر رسمی انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا منتشر شد که در کنار آن پوستر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles نیز به انتشار رسید.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem یک انیمیشن ابرقهرمانی ساخته شده است به کارگردانی سث با اقتباس از فیلمنامه برندان او براین است که که که که که که که که که که پوستر ریبوت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی ریبوت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد !

بهترین فیلم های 2023

پوستر رسمی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles

در ریبوت لاکپشت‌های نینجا، لئوناردو، دوناتلو، میکل آنژ رافائل (با صداپیشگی نیکلاس کانتو میکا ابی، شامون براون جونیور، و برادی نون) هنرنمایی می‌کنند تا به عنوان نوجوان عادی پذیرفته شده پذیرفته شده پذیرفته شوند. صداپیشگان این شامل جکی چان، آیو ادبیری، روگن، جان سینا، هانیبال بورس رز برن، آیس کیوب پست مالون، پل راد، مایا رودولف، ناطاسیا دمتریو دمتریو و جیانکارلو جیانکارلو اسپوزیتو اسپوزیتو.

در ادامه می‌توانید پوستر انیمیشن جدید لاک‌پشت های نینجا را ببینید:

پوستر رسمی انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا

پوستر ریبوت انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles

نیکلودئون اولین بار در ژوئن 2020 فیلم را به روگن، ایوان گلدبرگ و جیمز ویور عنوان سازنده، به ترتیب عنوان عنوان کارگردان و معرفی فیلمنامه‌نویس. بازیگران اصلی در اسفند 2023 به طور عمومی اعلام کردند.

طراحی و از طرح‌های الهام گرفته شده است دوران نوجوانی خالق لاک‌پشت‌ها در دفترچه‌های مدرسه خود کشیده. این انیمیشن توسط Mikros Animation و Cinesite تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا