اخبار روز سینما

پسر پوریا پوتک به‌دنیا آمد! [+جزئیات]

اخیرا رپر محبوب نسل جوان، پوریا پوتک اخبار بر اساس بارداری پوریا پوتک منتشر شد که حواشی زیادی به همراه داشت.

اخیرا پوریا پوتک در کانال و صفحه اینستاگرامش عکس پسر پورتیا پوتاک این خبر را منتشر و تایید کرد اصل و نسب پوتاک درسته. بچه دار شدن یکی از بزرگترین اخبار روزهای اخیر مربوط به سلبریتی های رپ فارسی بود.

بارداری پوریا پوتک

بچه دار شدن

پوریا عرب با نام مستعار پوریا پوتک یکی از نسل سوم رپرهای زن با استعداد رپ است که به تازگی فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده و در حال پخش بازی است. او چندی پیش اعلام کرده بود که همسرش باردار است و یک فرزند در راه دارد.

او روز گذشته عکسی از پسرش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و تولد پسرش را تایید کرد. پوریا پوتک متولد 7 خرداد 1370 خواننده و یوتیوبر اهل تهران است.

سبک شعرهای «پوتک» اعتراضی با زبان تند و بیان مفاهیم فلسفی و عقیدتی است. انتشار آلبوم‌های پشت سر هم با ساختار متن‌نویسی قوی، پوریا را در سال ۲۰۱۴ به طور فزاینده‌ای محبوب کرد.

اصل و نسب پوتاک

بارداری پوریا پوتک
پسر پوریا پوتاک

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر پی ام آپلود رسانه نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا