اخبار روز سینما

پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد هنرمندی که به تازگی درگذشت [+ویدیو]

پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد. ویدیو بلند کردن فیل توسط خلیل عقاب جنجالی شد. این هنرمند سیرک فیل را بلند کرده است. برای تماشای فیلم همراه ما باشید.این روزها ویدیو بلند کردن فیلم غول پیکر توسط یک پهلوان ایرانی دست به دست می شود. همه کاربران از پهلوان خلیل عقاب و بلند کردن فیل متعجب شده اند. ویدیویی وایرال شده از وقتی خلیل عقاب فیل 1400 کیلیویی را بلند می‌کند. برای تماشای ویدیویی جذاب از زمانی که پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد همراه بمانید.

پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد هنرمندی که به تازگی درگذشت

هنرنمایی خلیل عقاب با فیل غوغایی شد

نام خلیل عقاب وقتی در سراسر جهان پیچید که او در شهر بیرمنگام انگلستان، مقابل چشم داهم ه بتداران رکوردهای گینس، در اولین حرکت، یک فیل 1408 کیلویی را از زمین بلند می ک.

مثلا:

پهلوان عقاب مدت ۳۶ روز در بیمارستان پیوند بستری بود و به دلیل کهولت سن اٌن یاه واز کرد.

خلیل عقاب با خم کردن تیرآهن ۱۴ و ۱۲ با گردن،مهار ۲ خودروی سنگین ارتش از حرکت، بلندی ۲ تنی با فاصله ۵۰ سانتی متری از زمین اجرای نمایش در سیرک با حیواناتی مانند شیر و خرنمادام ز ک یشی این پهلوان شیرازی است.

زندگی نامه خلیل طریق پیما پدر سیرک ایران

در تصاویر زیر از بلند کردن فیل توسط خلیل عقاب را میبینید:

از وی با عنوان «پدر سیرک ایران» یاد می‌شد . خلیل طریقت پیما معروف به خلیل عقاب در ۱ فروردین سال ۱۳۰۳ در شیراز متولد شد. پهلوان عقاب در شیراز زندگی می‌کرد. پدرش اهل شهرستان فسا در استان فارس و کشاورز بود.

خلیل عقاب تا دیپلم تحصیل کرده و با فعالیت ورزشی باستانی و چند رکورد و ثبت آند ه شهرت رسید. تا اینکه در انگلستان و ایتالیا با نمایش های سیرک خوش درخشید. برادر بزرگتر او در 2 سال با افتادن در حوض آب فوت کرد. اما خواهرش هنوز در قید حیات است. و در سن صد سال است، برادر کوچکتر نیز لیسانس زبان انگلیسی گرفته است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا