اخبار ورزشی

پنالتی هوادار پرسپولیس درست بود؟

حسین عسگری در گفت وگویی درباره قضاوت علی صفایی در نیمه اول بازی هوادار و پرسپولیس گفت: در نیمه اول دو پنالتی اعلام شد، پنالتی پرسپولیس تصمیم درست داور بود اما پنالتی هوادار اشتباه بود. . و من اشتباهی ندیدم و در واقع مهاجم تیم هوادار به مدافع پرسپولیس پورعلیگنجی برخورد کرد و داور پنالتی اعلام کرد!

درباره مردود شدن گل سوم پرسپولیس گفت: کمک داور به درستی این گل را مردود اعلام کرد و کمک داور سریعاً آفساید اعلام کرد اما داور با کمی تاخیر این گل را اعلام کرد که شاید به دلیل نبود سیستم شعاع صحیح باشد. . البته در گذشته زمانی که داوران سیستم رادیویی نداشتند خیلی سریع با هم ارتباط برقرار می کردند و داور به پرچم کمک داور خود نگاه می کرد.

عسگری درباره اخراج این مربی از جمع هواداران تهرانی گفت: او کوچکترین اعتراضی به داور دارد و حتی محترمانه به داور کارت زرد اعتراض کرده است و احتمالا مربی از طرف هواداران بارها به دلیل اینکه داور به او کارت قرمز نشان داده اعتراض کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا