اخبار روز

پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزئینی در خودروها هشدار می دهد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودروها مطلقاً ممنوع است و در صورت مشاهده جریمه خواهد شد. استیکر، برچسب یا تصاویر روی بدنه و شیشه نیز ممنوع است و جریمه خواهد شد.»

به گزارش تسنیم، نشست ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی 197 فراجا برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی; رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرجا ضمن دیدار با مردم و رفع مشکلات آنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین مشکلاتی که مردم بیان کردند مربوط به شماره گذاری خودرو و تخلفات آموزشگاه های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال معمول و متداول است که مسئولان فراجا در سال 75 با مشکلات مطرح شده از سوی مردم برخورد کردند. یکی این چیز خوبی است.

رئیس پلیس راهور فرجا گفت: امروز بیش از 130 نفر به دلایل مختلف به 197 مراجعه کردند که مهمترین آنها مطالبات و درخواست های مردم، آموزشگاه های رانندگی و اعتراض به پیگرد تصادفات و جرایم رانندگی بود. مهم این بود که جریمه های کاذب برای تخلفات رانندگی وجود نداشته باشد نبود; بلکه درخواست بخشش بود.

حسینی در مورد چراغ های خودروها گفت: نور چراغ ها باید ترکیبی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ سفید خالص مطلقا ممنوع است، توصیه می کنیم از چراغ های فابریک خودروها به دلیل استاندارد بودن آنها استفاده کنید. .

وی تاکید کرد: اگر خودرویی مجهز به چراغ زنون باشد در صورت مشاهده با آن برخورد می شود زیرا چراغ زنون خطرناک است و دید سایر رانندگان را به خطر می اندازد.

رئیس پلیس راهور فرجا تاکید کرد: استفاده از برچسب، برچسب و تصویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده، خودرو مورد نظر جریمه می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا