اخبار روز سینما

فیلم: پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی

ما سعی کردیم در مقاله پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی [+فیلم] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی باعث شدند که +18 دو مرد سینمای ایران می شود؟ با نوشتار اعترافات جنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی همراه ما بمانید.

سال گذشته در همین ایام بازار میتو و اعترافات آزاردیدگان بسیار داغ بود و در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می خورد. همان زمان شبنم فرشادجو به افشاگری درباره این هنرمندان و فعالیت‌های آن‌ها پرداخت و این افراد هم بعدها به ج رم افترا از او شکایت کردند. دادگاه پس از بررسی اظهارات شهود رای بر تبرئه ترانه علیدوستی و شبنم فرشاد جو داده و حبیب رضایی و مهدی کوشکی را جذب دانسته است.

پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی [+فیلم]

چیزی که متوجه شده اید، سریال آذرجنسی حبیب رضایی و مهدی کوشکی تائید شد! بعد از جریاناتی که در پی افشاگری‌ها در جنبش می تو علیه دو بازیگر مرد ایران رخ داد حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو شکایت کردند.

پیرو جریانات میتو واتی که به مهدی کوشکی و حبیب رضایی وارد شد، قرار منع تعقیب برای این دو فرد صادر شد. شبنم فرشادجو با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

ما بردیم در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر نشریه افتراء توهین و اکاذیب به شعبه ۴ بازپرسی داد سرای فرهنگ و رسانه احضار شد موضوع شکایت مربوط به من با من. موضوع عدم حمایت از شخص به خشونت و آزار گری جنسی بود که منتشر شد با ودم و سایر دوستان آن را بازنشر کردند همه ما را احضار کردند از چند دلیل ع دم حضور در ایران آشکارم شخصاً ما شرح دهم اما موفق شدند. سایر دوستان در دادسرا حاضر شدند و به تفصیل مراجعه و شهود خود را ارائه کردند و باز پرس نیز تحقّقات عملی را انجام دادند که به صدور قرار منع تقییب شد.

همان زمان شبنم فرشادجو مخالفت‌ها با این هنرمندان و فعالیت‌های آن‌ها را در فضای مجاز شروع کرد و این افراد هم بعدها به جرم افترا از او شکایت کردند و در انتها به پست زیر از شبنم فرشادجو ختم شدند.

تصویری از این متن را که بالاتر می خواند را ببینید:

فیلم: پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در واکنش به اظهارات شبنم فرشاد جو یک استوری منتشر کرد و نوشت:

ما گر ز سر بریده می ترسیدیم، در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم.

عکسی از پست ترانه علیدوستی را ببینید:

فیلم: پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی
ترانه علیدوستی در واکنش به اظهارات شبنم فرشاد جو

فیلم تبلیغاتی رابطه خانم سلبریتی با شاپور… با بازی شبنم فرشادجو را ببینید:

فیلم: پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی

حبیب رضایی کیست؟

فیلم: پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی

حبیب رضایی (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۴۸) بازیگر و کارگردان ایرانی است. رضایی در ۱۲ بهمن ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس ادام ه داد. .[۱] وی در فیلم آژانس شیشه‌ای و کسب جایزه از سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل در سینمای ایران مطرح شده است.

مهدی کوشکی کیست؟

مهدی کوشکی (زاده ۸ مرداد) نمایشنامه‌نویس، بازیگر تئاتر و بازیگر سینما است. مهدی کوشکی به آزار جنسی و کلامی نسبت به بازیگران دختر جوان شد که در این رابطه محکوم به دو سال محرومیت از کارگردانی شد.

ترانه علیدوستی کیست؟

ترانه علیدوستی (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم‌مسیحی و صغر فرهادی بازی کرده و جوایز گوناگونی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن جشنوا ره فیلم لوکارنو سوئیس و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.

شبنم فرشادجو کیست؟

فیلم: پشت پرده ماجرای آزار جنسی بین حبیب رضایی مهدی کوشکی ترانه علیدوستی

شبنم فرشادجو (زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۵۶) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته هنرهای نمایشی است. در کارنامه هنری خود سابقه حضور در نمایش‌های متعدد و همچنین بازیگری در آثار تلویزیونی و سینمایی را دارد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا