اخبار روز سینما

پشت پرده فیلم بی حجابی پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر ​​چیست؟ [+فیلم اجرای پوست شیر ابی]

برخی می‌گویند کشف حجاب «پانته‌آ بهرام» قربانی گرفت. در ادامه می‌توانید ویدئویی کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر را ببینید فلذا با پی ام آپلود همراه بمانید.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از برکناری مدیر سینما لوتوس در جریان اکران « پوست شیر» به دلیل نداشتن حجاب یک بازیگر خبر داد. پانته آ بهرام در جریان اکران عمومی پوست شیر کشف حجاب کرد. پانته آ بهرام که در سینما لوتوس در کنار دیگر هنرمندان حضور داشت بدون حجاب در این مراسم شرکت کرد. کشف حجاب پانته آ بهرام جنجال زیادی را در پی داشت که شما همراهان عزیز می‌توانیم این کشف حجاب را از طریق لیتکی که قبل‌تر پیوسته بودید ببینید.

تعریف و تمجید امیر جعفری درمورد پانته آ بهرام بازیگر نقش مادر ساحل [+ویدیو]

کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر

بازیگر سریال پوست شیر ​​پانته آ بهرام حجاب خود را برداشت

کشف حجاب پانته آ بهرام پوست شیر

پانته آ بهرام بدون حجاب

چند بعد از ساعت از حضور پانته‌آ بهرام بازیگر در مراسم اکران سریال جدید خود بدون حجاب، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی، مدیر سینمایی که در آن کشف شده بود را عزل کردند. در ادامه به این موضوع پرداخت و واکنش‌ها در برابر این اتفاق را بررسی کنید.

حبیب ایل‌بیگی، ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با معاونت سرمایه‌گذا ر و تهیه‌کننده «سریال پوست شیر» به تخلف و «پخش ترانه غیرمجاز»، گفت:

مدیر سینمای نمایش دهنده سریال به دلیل «عدم اقدام عمل و به موقع» در کنترل برنامه و هدایت نکردن فرد «متخلف و قانون شکن» به بیرون از فضای سینما از سمت خود برکنار ش ده است.

واکنش آمنه السادات ذبیح‌پور به سریال پوست شیر ​​در فضای مجازی بازتاب آسیب‌ها ی داشته. پانته‌آ بهرام در اکران مردمی سریال «پوست شیر» بدون حجاب حاضر شد، این اقدام با واکنش‌های بسیاری همراه شد. عکسی از توییت عصبانیت آمنه سادات ذبیح پور از کشف حجاب پانته آ بهرام در اختتامیه پوست شیر ​​را ببینید:

واکنش آمنه سادات به پانته آ بهرام

بی حجابی پانته آ بهرام در اکران عمومی سریال پوست شیر

پانته‌آ بهرام (متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸) بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم و تئاتر، نامزد و برنده چند جایزه از جشنواره فیلم فجر شده است. فعالیت او با بازی در سری سوم مجموعه تلویزیونی آینه (۱۳۶۸) آغاز شد و همان سال نیز در هامون داریوش مهرجویی ظاهر شد. او برای بازی در بچه های ابدی (۱۳۸۵) برندهٔ سیمرغ بلورین نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. جدا از سینما و تلویزیون، او در بیش از ۲۰ تئاتر، مانند مرگ یزدگرد، بازی کرده است.

مسئولین می‌گویند:

اشتباهات سینمای لوتوس نیز در دست بررسی است که به‌زودی درباره آن تصمیم گرفته می‌شود.

برخی از افراد بی حجابی پانته‌آ بهرام و برکناری مدیر سینمای لوتوس را با تیترهایی چون قربانی جدید پوست شیر ​​بعد از کشف حجاب پانته‌آ بهرام به اکران مردمی قسمت آخ ر سریال پوست شیر ​​می‌دهند. حرکت جنجالی آ بهرام در اکران قسمت آخر پوست شیر ​​از مردم متعجب کرد. مثلا:

پس از حواشی ایجاد شده در برنامه اکران قسمت پایانی «پوست شیر» مدیر سینما لوتوس بر کنار شد.

بازیگر پوست شیرکشف حجاب کرد

پانته‌آ بهرام، بازیگر سینمای روز گذشته در اکران مردمی قسمت سریال پوست شی ر حجاب اجباری حاضر شد این در حالی است که سه روز پیش وزیر ارشاد به طور همزمان بدون تهدید کرده بود که هنرمندانی که بر مواضع خود ممنوع الکار می‌شوند.

ویدئوی تحلیلی حضور بدون حجاب پانته آ بهرام در اکران مردمی پوست شیر ​​از سایت آپارات را باهم ببینیم:

در وصفخانم رسانه‌های کارِ بهرام همین بس که ابراهیم حامدی در یکی از کنسرت‌های اخیرش با خواندن ترانه پوست شیر که در واقع منبع الهام سریالی با این نام بوده است، آن را به خانم بازیگر تقدیم کرد. از نظر هنری، اتفاق قابل توجهی افتاد، از میانه دهه 50 خورشیدی م نبع الهام یک سریال در سال معاصر شده است. این ترانه البته در دهه پنجاه خورشیدی برای فیلمی با همین نام ساخته شده محمد متوسلان ی طراحی و اجرا شد. فیلمی که بعدتر نام آن به ذبیح تغییر کرد.

اجرای زنده پوست شیر ​​کنسرت ابی آهنگ قدیمی (ابراهیم حامدی) را باهم ببینیم:

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا