اخبار روز سینما

پشت پرده علت لاغری شدید آتیلا پسیانی فاش شد !

پس از مراسم نکوداشتی که برای آتیلا پسیانی رخ داد و حواشی بسیاری را به همراه داشت، پشت پرده علت لاغری شدید آتیلا پسیانی به انتشار رسید.

پس از تصاویری که از آتیلا پسیانی منتشر شد، برخی از خبرگزاری‌ها، از دلیل لاغر شدن آتیلا پسیانی پرده برداری کردند و این خبر را با عنوان علت بیماری آتیلا پسیانی شرح داد.

بیماری و پشت پرده لاغری آتیلا پسیانی یکی از اتفاقاتی بود که در سه روز گذشته، فضای مجازی و فضای هنرمندان را در شک ف رو بردند.

پشت پرده علت لاغری شدید آتیلا پسیانی فاش ش

علت لاغری شدید آتیلا پسیانی، دلیل لاغر شدن آتیلا پسیانی

هجدهمین شب کارگردانان تئاتر با آیین نکوآتیلایانی در شب تولد ۶۶ سالگ این بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در حالی بود که عکس‌های من تشریح شده است.

بیشتر بخوانید:

مراسمی آتیلا پسیانی به سرطان و مراسم نکوداشت

ویدئوی لو رفته از تصاویر +18 افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی از چند ماه قبل با مبارزه با سرطان می‌کند و امشب به اتفاق دخترش ستاره و همسرش فاطمه نقوی در این مراسم حاضر بود و ظاهراً او رو به بهبود است.

خبر بیماری آتیلا پسیانی اولین بار در جریان مراسم خاکسپاری زنده‌یاد تارخ در هرماه مطرح شد که آقای پسی امینی به دلیل وخامت حالش در مراسم حاضر و متن یادداشت نوشته شده توسط او در مراسم قرائت شد.

علت بیماری آتیلا پسیانی

لطفا توجه داشته باشید:

علت لاغری شدید آتیلا پسیانی
علت لاغری شدید آتیلا پسیانی، دلیل لاغر شدن آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد 10 اردیبهشت 1336 بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است. آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دختری به نام ستاره پسیانی و پسری به نام خسرو است که هردو بازیگر تئاتر ند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا