اخبار روز سینما

پشت پرده عصبانیت رونالدو از جورجینا [+جزئیات]

به تازگی خبری مبنی بر عصبانیت رونالدو بر سر همسرش منتشر شد که در ادامه به پشت پرده عصبانیت رونالدو از جورجینا پرداخت.

پس از اینکه اخبار شایعه‌های زیادی مبنی بر خشم رونالدو از رفتار جورجینا در فضای مجازی پُر شد، در این نوشتار، به داستان جورجینا و عصبانیت کریس رونالدو پرداخت.

اخباری که مبنی بر عصبانیت شدید رونالدو از همسرش در روز گذشته منتشر شده است، می‌دهد کریستیانو رونالدو، به دلیل پخش مستند از ناراحتی‌هایی که خبرگزاری این خبر را چند نشان نداده است.

پشت پرده عصبانیت رونالدو از جورجینا

جورجینا رودریگز علت زندگی مشترکی که با کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور دنیا بسیار مورد توجه رسانه‌ها است، قرار می‌گیرد. آخرینا فصل دوم زندگینامه جورجینا، به نام «من جورجینا هستم» از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد و نام او را بیش از گذشته بر سر زبان‌ها انداخت.

جورجینا که اینستاگرام ۴۸ میلیون دنبال کننده تصاویری از تفریحی‌اش با رونالدو و در تابستان ۲۰۲۰ کرد. آن‌ها در یک تفریحی بودند که حدود ۵ میلیون پوند ارزش دارد جورجینا با انتشار تصاویر تابستان جادویی ۲۰۲۰ صحبت کرد.

حالا روزنامه فوتبالیست مدعی شده، کریستیانو نگرش جورجینا ناراحت شده و احساس می کنم که این فلوئنسر در حال تبدیل شدن یک فرد فرد خودخواه است. جورجینا که مدل اسپانیایی-آرژانتینی است همیشه به دلیل رفتارش با دوستانش نیز مشکل دارد.

لطفا توجه داشته باشید:

خشم رونالدو از رفتار جورجینا

عصبانیت شدید رونالدو از همسرش

رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسا بید . خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌هة

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک غیرتجاری غیرتجاری در مادرید، جایی که به عنوان فروشنده کار بود، سال 2016 با فوتبالیست پرتغالی پرتغالی در رابطه.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا