اخبار روز سینما

پشت پرده طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ صحت دارد؟ بعد از گالای فیلم عذر میخوام با بازی اوزهان و ابراهیم بویوک‌آک، این شایعه پررنگ‌تر.

طلاق دمت اوزدمیر و شوهرش اوزهان کوچ

به گزارش بیرسن :

دمت اوزدمیر و کوچ که شهریور ماه ازدواج کردن با هم مشکل دارن گفته میشد برای حل مشکلاتشون به مشاوره میکنن. دمت اوزدمیر دیشب در گالای فیلم همسرش اوزهان کوچ حضور نداشت و از او حمایت نکرد. گفته می شود این زوج تصمیم به جدایی گرفتن و انتظار میره دمت فردا خبر جداییش رو اعلا م!

دمت اوزدمیز و اوزهان کوچ از هم جدا شدند؟

تاریخ اکران فیلم کمدی ترکی جدید با بازی اوزهان (فیلم عذر میخوام)

طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

روز گذشته در گالای فیلم عذر میخوام با بازی کوچ و ابراهیم بویوک‌آک، اوزهان به تنهایی در این مراسم حضور و حلقه در دست نداشت. این اتفاق باعث شد تا خبرنگاران در رابطه با جدایی دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ حسارس‌ت.

این روزهای گذشته، اوزهان کوچ با خبرنگاران گفته اند که در زندگی من نگه دارند. چنین مسائلی نیست و من هیچ وقت حلقه دست نمی‌کنم.

دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ از همان آشنایی ابتدایی مشخص بود که زیاد رابطه سالمی ندرن. حتی یک هفته قبل از برگزاری مراسم خواستگاری و عقد اختلاف شدیدی وجود دارد و از هم دد. کار به جایی رسید که در اینستاگرام همدیگر را آنفالو کردند.

بعد از مدتی خبر خواستگاری و عقد در فضای مجازی منتشر شد. و خب یکی دیگر از نشانه‌های عدم رابطه سالم می‌توان به عروسی آنها اشاره کرد. (البته این بخش نظر شخصی منه) عروسی که در شهریور برگزار می شود، بسیار پرحاشیه و عروساٌ عروسیه است. و حالا کمتر از یک سال گذشته و خبر جدایی این زوج تایید شد.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/پشت-پرده-طلاق-دمت-اوزدمیر-و-شوهرش-اوزها/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا