اخبار روز سینما

پشت پرده داستان جنجالی سریال سقوط و حواشی پخش آن از پلتفرم داخلی

در نوشتار جدید پی ام آپلود به شرح خلاصه داستان سریال سقوط (محصول جدید فیلیمو با حضور حمید فرخ‌نژاد) که در ژانر اکشن و جاسوسی است، پرداخاته⌚.

با ما و نوشتار همه چیز درباره سریال «سقوط» بمانید. برخی از رسانه ها اشاره کردند که سریال (سقوط) یک کپی تمام عیار است. به عنوان سريال سقوط يك كپي تمام عيار از شبي سينمايي كه ماه مي‌شود، از اين رو اول اين سريال فعلا هيچ چيزي در آن به مخاطب داده نمي‌شود، بماند تا در ادامه داستان اين سريال كشيده مي‌شود.

در این مطلب بخوانید:

خلاصه داستان سریال سقوط

لطفا توجه داشته باشید:

اولین مینی سریال محصول شبکه نمایش خانگی فیلیمو و در ژانر جاسوسی و اکشن است. سریال کارگردان کارگردانی سجاد پهلوان زاده جدیدترین نمایش خانگی است که از فیلیمو پخش می شود.

محمدرضا منصوری آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین سینمایی‌اش است یعنی دسته دختران یک می‌گذرد با ساختن این سریال در نمایش خانگی را پشت سر سر.

هادی بهروز ثابت آثار مهدویان در سقوط به عنوان مدیر فیلمبرداری حضور دارد که بهزاد جعفری طادی طراح آثار مهدویان نیز در این کار حضور دارد و حبیب خزاعی‌فر هم مثل همیشه به عنوان آهنگساز همراه این تیم تیم است.

ماجرای سریال سقوط

ماجرای سریال سقوط
ماجرای سریال سقوط

داستان سقوط دو بخش ایران و عراق می‌گذرد به تبع آن فیلمبرداری در ایران عراق صورت گرفته است. سکانس های عمده در استان کردستان و بخش عمده عراق در استان موصل فیلمبرداری شده است.

آیسان به پیشنهاد همسرش ژاکان برای ماه عسل راهی ترکیه می شود. اما حقیقت این سفر دیگری است. این سریال روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه را به تصویر کش. در این برای اولین بار در شبکه نمایش صحنه‌های هزینه جنگی و برای نمایش درمی‌آید.

داستان سریال سقوط واقعی است

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا