اخبار روز سینما

پشت پرده خودکشی بهنوش بختیاری چه بود ؟

روز گذشته بهنوش بختیاری در استوری که از خودش در شبکه‌های اجتماعی قرار داد، اعلام کرد که پشت پرده خودکشی بهنوش بختیاری چه بود.

پس از اینکه شایعاتی مبنی بر خودکشی کردن بهنوش بختیاری در فضای مجازی، تحت عنوان جریانات خودکشی عجیب بهنوش بختیاری به انتشار رسید، خود این بازیگر، خبر بهنوش بختیاری خودکشی کردنش را توضیح داد.

پشت پرده خودکشی بهنوش بختیاری چه بود ؟

بهنوش بختیاری، پس از انتشار شایعاتی درباره خودکشی خود در روز گذشته در خودش:

شرایط آنقدر بد بود که حتی خود من با آن صورتم همیشه خندان دیده می شود. در سال، یکبار تصمیم گرفتم مثل استادم آقای پوراحمد عمل… به خدا قسم اگه بگم… بعدها با فیلمم صحبت کردم دیدم اونام به اینجا رسید… باورنکردنیه باورنکردنیه اما.

نمیتونید بگی شخصی، از فرط استیصال هر کسی در یک بدی ممکن است در اینجا… فضای بسیار غم‌انگیز و وهم‌اوره… پر استرس و ناامن… ناامیدی امیدی موج کوتاه. مخصوصا برای اهل سینما که کاری انجام نمی دهند. اگر هم هست، پر از تحقیر و ذاتی و احمق فرض کردن…خون به جگرمان شد. جان انسانها از بین میرود. بخدا در این شرایط انسان می‌میره.

برای اطلاعات بیشتر:

خبر بهنوش بختیاری خودکشی کردنش

جریانات خودکشی عجیب بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در اواسط دهه ۱۳۷۰ بار حضور در مجموعه تلویزیونی هوای تازاد آغاد. بختیاری در فیلم من ۱۳۹۴ نامزد دریافت جایزه بلورین بهترین بازیگر نقش زن زن جشنواره فیلم شد.

دارای مدرک کارشناسی در رشته زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا