اخبار روز سینما

پشت پرده افسردگی مسیح علینژاد [+جزئیات]

به تازگی داستان افسردگی مسیح علینژاد توجه زیادی را به خود جلب کرده است. ادامه مطلب وضعیت روحی ضعیف مسیح علینژاد به پشت پرده افسردگی مسیح علینژاد ما پرداخت می کنیم

کارشناسان آگاه روانشناسی و روانپزشکی به این تحلیل پرداختند که داستان افسردگی مسیح علینژاد به سطح بحرانی رسیده است. فردی که در چنین مرحله ای از آشفتگی ذهنی قرار دارد می تواند به خود یا اطرافیانش آسیب برساند. با ما بمان.

پشت پرده افسردگی مسیح علینژاد

پشت پرده افسردگی مسیح علینژاد [+جزئیات]

روزنامه کیهان این خبر را به شرح زیر منتشر کرده است:

اخراج زیاد، گمراه کردن برخی از گروه های مخالف و برداشت بخشی از وجوه دریافتی از دولت آمریکا همراه با انگشت نشان دادن مخالفان باعث بی اعتمادی به موسی علینژاد و حاشیه نشینی و افسردگی وی شد و وی برای آخرین بار به دلیل ورود به ساختمان، وارد ساختمان شد. یک فشار روحی شدید خالی به سازمان ملل رفت و پشت تریبون جلوی صندلی های خالی سالن عکس گرفت و گذاشت.

انتشار این تصویر اگرچه مورد خنده برخی ناظران قرار گرفت، اما متخصصان روانشناسی و روانپزشکی را به این نتیجه رساند که سابقه افسردگی علینژاد به مرحله بحرانی رسیده است. فردی که در چنین مرحله ای از آشفتگی ذهنی قرار دارد می تواند به خود یا اطرافیانش آسیب برساند.

وضعیت روحی ضعیف مسیح علینژاد

معصومه علینژاد قمی در 20 شهریور 1355 معروف به مسیح علینژاد متولد شد. پدرش کشاورز و مادرش خیاط است و دو برادر بزرگتر و دو خواهر دارد. او خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده، مجری تلویزیونی و فعال حقوق زنان ایرانی-آمریکایی است. خبرنگاری را از سال ۱۳۷۸ در ۲۳ سالگی با روزنامه صدارت آغاز کرد. او سپس خبرنگار خبرگزاری ایلنا شد و بعدها در روزنامه های شرق، اعتماد ملی، هم میهن و چندی مطالبی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار سلبریتی ها و اخبار هنرمندان ترکیه ببینید نظرتون رو در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا