عمومی

پر فروش ترین کلید هوایی لاله زار

کلید اتوماتیک هوایی نوعی از کلید های اتوماتیک است که رنج بالاتر از 1600  آمپر را پشتیبانی میکند. این کلید ها به کلید هوایی معروف اند که نام اختصاری آن ها ACB است که مخفف Air Circuit Breaker یا همان کلید فطع کننده هوایی میباشد.

کلید های هوایی دارای دو نوع کلیدی کشویی و فیکس میباشد. نوع کشویی آن مانند کشو نصب میشود و قابل جا به جایی ست اما نوع فیکس آن به قسمتی به طور ثابت و غیر قابل تغییر نصب میگردد.

کلید هوایی به عنوان یکی از حیاتی ترین تجهیزات مورد استفاده در صنعت برق و تابلو برق های فشار ضعیف و متوسط از پرفروش ترین و پر استفاده ترین محصولاتی ست که اکثر برندهای معروف و معتبر این حوزه دست به طراحی و تولید آن زده اند.

الکتروشایلی به عنوان قطب برق صنعتی لاله زار، تامین کننده انواع برندهای کلید هوایی در رنج های مختلف است که با درصد تخفیف عالی و گارانتی شرکتی و ارسال سریع این تجهیز را به دست مشتری میرساند.

حال بیایید به بررسی پر فروش ترین کلید های هوایی در بازار برق صنعتی لاله زار بپردازیم.

کلید هوایی اشنایدر

رتبه اول پرفروشترین کلید هوایی در بازار لاله زار متعلق به برند اشنایدر الکتریک است.اشنایدر الکتریک کمپانی معروف و مشهور فرانسوی که ید طولایی در زمینه تجهیز صنایع برقی، کشتیرانی و کارخانه جات و بیمارستان ها دارد،

سهم خرید کلید هوایی اشنایدر در بازار لاله زار معمولا بیشتر از برندهای دیگر است البته این مورد گاها در ماه های مختلف ممکن است متفاوت باشد و بعضا کلید های هوایی زیمنس یا ال اس یا هیوندای این رتبه را از آن خود کنند. با این حال در اکثر موارد این کلید ACB اشنایدر است که در جایگاه پر فروش ترین اتوماتیک هوایی در ماه قرار گرفته است.

پر فروش ترین کلید هوایی لاله زار

کلید هوایی اشنایدر به علت کیفیت و کارایی بسیار عالی تقریبا انتخاب و گزینه اول تمام کسانی ست که به این تجهیز در مدار خود نیاز دارند ولی گاها به علت قیمت بالای این کلید اروپایی سراغ موارد مشابه میروند اما برای خیلی از مصرف کنندگان نیز کیفیت حرف اول و آخر را میزند اینجاست که پای تجهیزات صنعتی اشنایدر به میان می آید.

کلید هوایی هیوندای

در بازار داغ کلید های هوایی چه از نوع فیکس و چه کشویی، معمولا رتبه دوم پرفروش ترین کلید هوایی متعلق به هیوندای کره جنوبی ست. هیوندا کره جنوبی به علت قیمت مناسبتر نسبت به رقبای اروپایی و در عین حال استاندارد و عمر بالا همواره پای ثابت صورت های خرید تامین کنندگان و مصرف کنندگان در بازار لاله زار بوده است.

علاوه بر کلید هوایی تقریبا تمامی محصولات دیگر هیوندای دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا هستند و رقیب اصلی برند های اروپایی در آسیا به شماره میرود.

پیشنهاد الکتروشایلی به شما خرید کلید هوایی هیوندای از نمایندگی هیوندای در لاله زار میباشد.

کلید هوایی زیمنس

کلید اتوماتیک هوایی زیمنس، یکی دیگر از تجهیزاتی ست که همواره در رده پر فروشترین ها و پر استقبال ترین های برق صنعتی لاله زار بوده است. محصولات زیمنس جذابیت و کاریزمای خاصی دارند که تقریبا هر فعال برق صنعتی را در گیر خود میکند. زیمنس آلمان کلید های هوایی کشویی و فیکس را در بالاترین سطح استاندارد بین المللی تولید و عرضه میکند.

images_1671371352.jpg

زیمنس الکتریک در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما الکتروشایلی تامین کننده برتر و معتبر تجهیزات برق صنعتی زیمنس در تهران و لاله زار محسوب میشود. البته این موضوع به این معنا نیست که شایلی در سایر شهر ها و شهرستان ها فروشی و تامینی ندارد بلکه الکتروشایلی به تمام نقاط ایران ارسال محصول دارد آن هم در کمترین زمان ممکن.و با بهترین قیمت.

کلید هوایی ال اس

کره ای ثابت کردند که پا به پای برندهای اروپایی در کیفیت و کارایی پیش آمده اند. در خصوص کلید هوایی LS نیز همینطور است! ال اس کره جنوبی رتبه چهارم پرفروش ترین کلید های هوایی در بازار لاله زار را دارد.این کلید هوایی کره ای با قیمت بسیار مطلوب و گارانتی شرکتی از بهترین گزینه هایی ست که مصرف کنندگان تجهیزات برق صنعتی روی میز دارند.

کره جنوبی با کمپانی ال اس تقریبا یک سوم بازار خاورمیانه را از آن خود کرده است. هم در حوزه تجهیزات برق صنعتی فشار ضعیف و فشار متوسط و هم در حوزه تجهیزات اتوماسیون صنعتی نظیر اینورتر و درایو.

کما اینکه شاهد هستیم اینورتر ال اس در انواع و مدل های مختلف تقریبا انتخاب اول بازار هایی نظیر بازار ایران است.

کلید هوایی چینت

کمپانی چینی چینت الکتریک بر خلاف تصوراتی که از محصولات چینی داریم محصولاتی فوق العاده با کیفیت و عالی تولید و عرضه میکند. کلید هوایی چینت آنقدر مرغوب و عالی ست که بعضا تا رتبه دوم پرفروش های لاله زار پیش آمده است. قیمت بسیار مناسب، گارانتی شرکتی، تنوع در رنج و ولتاژ و آمپر و کیفیت و کارایی مناسب مصارف صنعتی ایران و کشور های خاورمیانه همگی دلایلی بسیار منطقی برای خرید

کلید هوایی پارس فانال

کلید هوایی پارس فانال تحت لیسانس اروپا از مناسبترین و مقرون به صرفه ترین کلید های هوایی بازار لاله زار است که معمولا به خاطر قیمت مناسب و کارایی نسبتا خوبش مورد استفاده قرار میگیرد. این کلید ها دارای قابلیت نصب افقی و عمودی بوده و از 16 الی 1600 آمپر را در دو مدل هوشمند و معمولی پشتیبانی میکند.

الکتروشایلی مرجع مطمئن و اصلی خرید انواع کلید های هوایی قابل تنظیم و فیکس در آمپراژ های متنوع میباشد. این شرکت علاوه بر تضمین صد در صدی اصالت کالا و ارائه کالای اورجینال، بهترین قیمت و ارسال سریع را نیز تضمین میکند.

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا