اخبار روز سینما

پر جواز اسکار 2023

بامداد امروز، مراسم نود و پنجمین اسکار برگزار شد که در ادامه به پر جواز اسکار 2023 و معرفی آن‌ها پرداخت.

بامداد امروز و پنجمین مراسم نود و پنجمین مراسم اسکار برگزار شد که به بهترین فیلم‌های ساخته شده در سال 2022، جوایزی در هر تعلق گرفت. در آنجا بودند پر افتخارترین فیلم اسکار 2023 در این مراسم سروصدای زیادی برپا کرد.

بیشتر بخوانید:

اسامی تمامی برندگان جوایز اسکار 2023

بهترین فیلم های 2023

پر جواز اسکار 2023

بسیاری از آثار سال 2022، تا به لحظه موفقیت بسیاری کسب کردند و برخی بدون حتی یک جایزه، اسکار را ترک کردند. در بین تمامی افراد که در این مراسم معرفی شدند، فیلم فیلم سینمایی فیلم فیلم چهار چهار چهار جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه جایزه هفتم با هفت هفتم جایزه جایزه هفتم پر افتخارترین آثار اسکار 2023 لقب گرفتند.

در ادامه می توانید تصویری از مراسم اسکار 2023 را ببینید:

پر افتخارترین آثار اسکار 2023

پر افتخارترین فیلم اسکار 2023

فیلم EveryWhere EveryWhere All In Once، یک فیلم کمدی درام علمی، محصول آمریکایی محصول سال 2022 به نویسندگی و کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت شاینرت می‌باشد. داستان این فیلم، درباره یک مهاجر سالخورده چینی درگیر ماجراهای خطرناک می‌شود. او تنها است که می‌تواند با کاوش در جهان‌ها و ارتباط با زندگی‌های هدایتش هدایتش دنیا را بدهد.

آن طرف خبری نیست، یک فیلم حماسی ضد جنگ آلمانی در سال 2022 بر اساس همین نام اثر اریش ماریا رمارک در سال 1929 ساخته شده است. این فیلم وحشتناک و پریشانی یک سربار آلمانی در غرب در طول جنگ اول را به می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا