اخبار ورزشی

پروین به من گفت کاری ندارم که برای استقلال پنالتی گرفتی!

وحید قلیچ سال ها پیش یکی از حساس ترین پنالتی های دربی را که مجید نامجموتلق به ثمر رساند، مهار کرد.

در یکی از دربی های حساس پایتخت که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، استقلال در همان دقایق ابتدایی صاحب یک پنالتی شد که مجید نامجموتلق، ستاره آبی ها وحید قلیچ آن را مهار کرد.

خود قلیچ خاطره جالبی از آن زمان تعریف می کند و می گوید: در آن زمان نیمکت مربی پشت دروازه ها بود و وقتی داور پنالتی به سود استقلال اعلام کرد، به سراغ علی پروین رفتم تا از او طلب قرضی کنم. به پروین گفتم به نظر شما به کدام سمت شوت بزنم و علی آقا به شوخی گفت فلانی این پنالتی را کی می زند فقط به هر سمتی که می خواهی شوت کن!

وی ادامه داد: جالب است که نامجموتلق که ستاره بسیار بزرگی بود ضربه را زد و من با شیرجه خیلی خوب توپ را مهار کردم. ناگهان ورزشگاه منفجر شد و من با خوشحالی به سمت پروین رفتم و گفتم: سلطان دیدی چطور پنالتی را مهار کردم؟ علی پروین که خیلی خوشحال شده بود خندید و با همون لحن همیشه گفت: خب برام مهم نیست پنالتی بگیری! اصلا متوجه نشدی مگه نگفتم پنالتی نامجموتلق رو بگیرم!؟

جالب اینجاست که رابطه علی پروین و وحید قالیچ همیشه خوب بود و پروین معمولاً در یک بازی وسطی با بهروز سلطانی و وحید قالیچ بازی می کرد. پروین بارها مقابل استقلال روی نیمکت پرسپولیس نشست و برد و باخت های زیادی را مقابل رقیب قدیمی تجربه کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا