اخبار روز سینما

به زودی اکران فیلم پروا با بازی «حسام محمودی» در سینما شروع می شود

فیلم «پروا» با بازی زنده یاد حسام محمودی صبح چهارشنبه 3 خرداد در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.

به گزارش پی ام آپ، فیلم سینمایی «پروا» به کارگردانی مهران مهدویان با بازی حسام محمودی از صبح چهارشنبه 3 خرداد اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز می کند.

زنده یاد محمودی در این فیلم زنده نقش پیرمردی سی ساله به نام «خسرو امیری» را بازی می کند که شغل مناسبی ندارد. داستان فیلم درباره تلاش او برای تغییر این شرایط است.

نقش مقابل محمودی را مهتاب ثروتی در این فیلم بازی می کند و سیامک ادیب، آسیه سلطانی، اکبر آیین، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، فرزاد باقری، زینب شعبانی، مهرداد بخشی، دانیال حاجی زاده دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «پروا» پیش از اکران عمومی در چندین جشنواره بین‌المللی در یونان، آمریکا، اسپانیا و جشنواره‌های آسیایی حضور داشته و برنده جایزه آینده فیلم از جشنواره «اکولاد» کالیفرنیا آمریکا شده است.

حسام محمودی ۲۲ اردیبهشت  ماه سال جاری بر اثر ایست قلبی در سن ۳۸ سالگی درگذشت. فیلم عجیبی روی پرده سینما داشتم که به تازگی نمایش آنلاین خود را آغاز کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا