اخبار روز

افزایش قیمت میوه همچنان ادامه دارد!

به گفته پی ام آپ، مدتی است که قیمت میوه افزایش قابل توجهی داشته و بسیاری از مردم از این افزایش غیرقابل توضیح قیمت گلایه دارند که بسیاری از آنها به دلیل این گرانی ها توان خرید ندارند و اگرچه پیش بینی می شود با فرا رسیدن فصل میوه برداشت محصول بسیاری از میوه ها، قیمت ها کاهش می یابد، اما کاهشی در قیمت بازار وجود ندارد.

فصل برداشت میوه باعث افزایش عرضه آن در بازار می شود و همچنین قیمت همان محصول باید کاهش یابد، باید از نظر روانی روی قیمت سایر میوه ها تاثیر بگذارد اما همچنان مقاومت بازار در برابر کاهش قیمت وجود دارد.

بر اساس اطلاعات قیمت از اتحادیه میوه و تره بار تهران که نسخه ای از آن در اختیارمان قرار گرفت، در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که محل توزیع میوه در میادین و مغازه های شهر است، قیمت هر کیلو توت سفید 50000 تومان و توت سیاه 60000 تومان توت فرنگی درجه یک در این میدان از 55000 تا 120000 تومان به فروش می رسد. قیمت زردآلو کیلویی 70 هزار تومان است.

در این میدان سیب مرغوب 55 هزار تومان و موز تا 60 هزار تومان فروخته می شود.

خربزه و هندوانه هم گران می شود به طوری که هر کیلو خربزه 16 هزار و هندوانه 18 هزار تومان فروخته می شود. گوجه سبز کیلویی 70 هزار تومان و لیمو شیرین 47 هزار تومان.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا