اخبار ورزشی

پرسپولیس حریف استقلال در فینال است

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین تیم های هادر و پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. گل های پرسپولیس را جورجی گلسیانی در دقیقه 4 از روی نقطه پنالتی، وحید امیری در دقیقه 9 و عیسی آل کثیر به ثمر رساندند.

با این نتیجه پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد.

ترکیب هواداران: محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، عزت الله پورقاز، مهدی عبدی، حسین صادقی، نیما عذیری، سپهر روزطلب، محمدمهدی مهدیخانی، مسعود شجاعی، محمدجواد محمدی و سعید سحرخیزان.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، وحید امیری، مهدی ترابی، سعید صادقی و عیسی آل کثیر.

داور: علی صفری.

گزارش بازی:

نیمه اول:

دقیقه 4: مهدی ترابی وارد محوطه جریمه شد و با خطای مرتضی منصوری متوقف شد و داور یک پنالتی اعلام کرد. جورجی گلسیانی پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 6: پس از دبل بی نقص وحید امیری و عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس با این دروازه بان تک به تک شد که ضربه آل کثیر را از خالد آبادی دفع کرد.

دقیقه 8: سعید صادقی از سمت چپ خط دفاع هوادر وارد محوطه جریمه شد که پورقاص توپ را به خانه فرستاد.

دقیقه 9: ضربه کرنر سروش رفیعی به پای مهدی ترابی پشت محوطه جریمه رفت و ضربه هافبک پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: در پی خطای دروازه بان و مدافعان، وحید امیری توپ را پشت محوطه جریمه فرو کرد و با در آغوش گرفتن پای ساده برای دومین بار دروازه را باز کرد.

دقیقه 11: نیما اعتزیری توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 18: مهدی ترابی پس از چند پاس انفرادی روجیبلانکوها توپ را درون محوطه جریمه قرار داد و ضربه هافبک پرسپولیس با برخورد به پای مدافع به کرنر رفت.

دقیقه 19: ارسال سعید صادقی از سمت راست وارد دروازه هوادار شد و عیسی آل کثیر از روی نقطه پنالتی با اختلاف به پایان رسید.

دقیقه 21: مهدیخانی از سمت چپ خط دفاع پرسپولیس توپ را وارد دروازه بیرانوند کرد و ضربه سر محمدجواد محمدی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 23: حسین صادقی از سمت راست خط دفاع پرسپولیس وارد محوطه جریمه شد و شوتی را روانه دروازه گلسیانی کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 25: ضربه سحرخائزان وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و پس از دریبل اسماعیلی فر کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 26: عادل باباپور، دستیار ساکت الهامی با دریافت کارت زرد دوم از کنار زمین اخراج شد.

دقیقه 34: محمدجواد محمدی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و با خطای پورعلیگنجی دفع شد و پنالتی مسعود شجاعی با شیرجه ای بالا به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 46: دانیال اسماعیلی فر سعی کرد توپ را به بیرانوند ارسال کند که توپ به دروازه بان پرسپولیس نرسید و سحرخایزان توپ را وارد محوطه جریمه پرسپولیس کرد اما ضربه این هوادار با بی دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 48: پس از ضربه کرنر هواداران، بازیکنان پرسپولیس یک ضد حمله سریع طراحی کردند و 3 بازیکن پرسپولیس پا به پای دروازه بان قرار گرفتند، اما سعید صادقی داور شوت که توپ را وارد دروازه هواداران کرده بود. آفساید اعلام کرد

نیمه دوم:

دقیقه 60: کرنر حسین ابراهیمی در محوطه جریمه با جهش علی نعمتی همراه بود و داور هندی یک پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 61: اولین لمس توپ بابک مرادی پنالتی بود و کاری را که مسعود شجاعی نتوانست با یک ضربه محکم به مرکز دروازه انجام داد و دروازه بیرانوند را باز کرد.

دقیقه 69: ضربه مسعود شجاعی به طرز خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 72: در شرایطی که هواداران به دنبال گل تساوی بودند، قرمزها ضد حمله خطرناکی ترتیب دادند و پاس امیری به سعید صادقی با ارسال توپ به موقع و تک به تک عیسی آل کثیر همراه شد. موقعیت توپ را بین پاهای خالدآبادی قرار داد.

دقیقه 85: شوت خطرناک و ناگهانی بابک مرادی که از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. او در برگشت همان توپ با پاس محمدی دست به دست شد اما باز هم توپ را به آسمان کوبید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا