اخبار روز

پرداخت پاداش در صورت کاهش مصرف برق!


به گفته پی ام آپ، مصطفی رجبی مشهدی افزود: طرح پرداخت اوراق پس انداز به مشترکان خانگی از اوایل خرداد ماه آغاز می شود و از هموطنان عزیز تقاضا داریم از این فرصت برای کاهش مصرف برق و دریافت پاداش مصرف استفاده کنند.

وی در تشریح طرح جدید وزارت نیرو که قرار است برای اولین بار در صنعت برق با این مبلغ پاداش پرداخت شود، گفت: این طرح با هدف صرفه جویی و کاهش مصرف برق مشترکان خانگی طراحی شده است. و از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا می شود.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: مشترکان داخلی در صورت کاهش مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته تا 20 برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می کنند.

وی افزود: قیمت تقریبی هر کیلووات ساعت برق 100 تومان است و در صورت رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف تمام مشترکین داخلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 2000 تومان به ازای هر کیلووات ساعت پاداش تعلق می گیرد. . .

آقای رجبی مشهدی با تشریح تفاوت طرح پاداش صرفه جویی برق 1402 با طرح 1=5 سال گذشته، گفت: اجرای این طرح در سال گذشته محدود به مشترکانی بود که مصرف برق کمتر از مدل داشتند، اما امسال سراسری است و برای همه مشترکین و حتی مشترکین با آن نیز بر روی قالب اجرا می شود.

مدیر کل مدیریت شبکه برق کشور تاکید کرد: مطمئن هستیم اجرای طرح پاداش جدید مدیریت مصرف برق و رعایت آن از سوی مشترکان خانگی نه تنها باعث کاهش رفاه خانواده نخواهد شد، بلکه نتیجه آن نیز خواهد بود. در دریافت پاداش بسیار خوب

در پایان آقای رجبی مشهدی به مشترکین خانگی توصیه کرد با نگاهی به مواردی مانند تنظیم دستگاه های خنک کننده در دمای راحت (دمای 24 درجه) و حذف مدار الکتریکی اضافی دستگاه ها، پاداش بی سابقه ای در صنعت برق ببرند. .


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا