اخبار ورزشی

شوکه شدن پرتغالی‌ها از حرکات نامتعارف ساپینتو در دربی دیروز!

شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتار ریکاردو ساپینتو بسیار مورد توجه رسانه های پرتغالی قرار گرفت و یکی از روزنامه ها عملکرد سرمربی استقلال را «باورنکردنی» خواند.

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در فینال جام حذفی و دیدار مقابل استقلال با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید. این مسابقه مهیج با حاشیه ها و اتفاقات زیادی همراه بود که در عرض چند دقیقه جنبه های فنی بازی را تحت تاثیر قرار داد.

از جمله این اتفاقات اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال پس از به ثمر رسیدن گل تساوی این تیم در دقیقه 10+90 بود. ساپینتو پس از دریافت کارت قرمز رفتاری کنترل نشده در کنار زمین داشت و با داوران درگیر شد. وی در ادامه در هنگام خروج از زمین و نزدیک صحنه هواداران پرسپولیس با آنها درگیری شدیدی داشت که منجر به پرتاب بطری و اشیا بین طرفین شد.

این نتیجه و حواشی دربی بازتاب زیادی در رسانه های پرتغالی داشت و فیلم حرکات ساپینتو به سرعت در زادگاهش پخش شد.

شوکه شدن پرتغالی‌ها از حرکات نامتعارف ساپینتو در دربی دیروز!

روزنامه «ابولا» از صفت «باورنکردنی» برای این اتفاقات استفاده کرد و نوشت: «ساپینتو اخراج شد و کنترلش را از دست داد».

روزنامه «رکورد» در کنار فیلم اتفاقات دربی و اخراج سرمربی استقلال نوشت: «ساپینتو در وقت اضافه جام حذفی ایران را از دست داد». این روزنامه با اشاره به گل برتری پرسپولیس در دقیقه ۱۱۵ توسط عالیشاه، درباره حرکات ساپینتو هم نوشت: «پیش از این مربی پرتغالی هم با داور چهارم و هم با هواداران حاضر در سکوها لحظه‌های داغی را پشت سر گذاشته بود.»

در خبر روزنامه «اوجوگو» هم آمده است: «ساپینتو در فینال جام حذفی ایران مقابل پرسپولیس شکست خورد». اوجوگو هم با انتشار تصاویر و فیلم درگیری و اخراج سرمربی استقلال نوشت: «ساپینتو مدت کوتاهی پس از گل تساوی اخراج شد و وقت اضافه را روی نیمکت دید.»

2

این روزنامه همچنین به مشکلات استقلال اشاره کرد و گفت: باید به خاطر داشت که تیم مربی پرتغالی از نظر حقوق معوقه با مشکل مواجه است، به طوری که ساپینتو اراده و روحیه تیمی را برجسته می‌کند که در همه جبهه‌ها جنگید، علیرغم اینکه فصل را بدون عنوان به پایان رساند.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا