اخبار روز سینما

پرافتخارترین شخصیت های انیمه; معرفی 10 شخصیت متکبر در انیمه

ما سعی کردیم در مقاله پرافتخارترین شخصیت های انیمه; معرفی 10 شخصیت متکبر در انیمه

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

پرافتخارترین شخصیت های انیمه آنها همچنین بخشی از محبوب ترین شخصیت ها هستند. در کنار مقدمه بهترین شخصیت های انیمه متکبر. ما پرداخت می کنیم

انیمه رسانه‌ای است که با ترکیب منحصربه‌فرد شخصیت‌های متحرک، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و داستان‌های جذاب، قلب میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان را تسخیر کرده است. یکی از ویژگی های شخصیتی جالب در انیمه غرور است. شخصیت هایی که حس غرور قوی دارند از جمله شخصیت های اصلی این نوع رسانه هستند.

از عزم و تحقیق شجاعانه قهرمانان تا غرور افسارگسیخته شخصیت های شیطانی، انیمه مملو از شخصیت های مغرور است. برخی از آنها به دنبال قدرت و شهرت هستند، در حالی که برخی دیگر نمی توانند شکست را در برابر ناملایمات بپذیرند. این شخصیت ها صرف نظر از دلایلشان، اغلب شخصیت های محبوب و جذاب سریال هایشان هستند.

پرافتخارترین شخصیت های انیمه

پرافتخارترین شخصیت انیمه.

می توانید لیست کنید پرافتخارترین شخصیت های انیمه به لیست زیر نگاهی بیندازید:

مقالات تکمیلی:

پرافتخارترین شخصیت های انیمه

اما باید توجه داشت که Arror هم می تواند نقطه قوت و هم نقطه ضعف باشد. اگرچه غرور می تواند شخصیت ها را برای دستیابی به چیزهای بزرگ ترغیب کند، اما می تواند آنها را به دید نادرست نسبت به خود و در پیش گرفتن مسیری خطرناک سوق دهد. به همین دلیل، شخصیت هایی که بیشترین اعتماد به نفس را در انیمه نشان می دهند، اغلب کسانی هستند که با بیشترین چالش ها روبرو می شوند و سعی می کنند خواسته های شخصی خود را با نیازهای اطرافیان خود متعادل کنند.

در مقاله محبوب ترین شخصیت های انیمه متکبر ما قصد داریم تعدادی از بهترین شخصیت های انیمه خودسر را معرفی کنیم تا بتوانید با این شخصیت ها بیشتر آشنا شوید. پس با ما همراه باشید تا با شخصیت انیمه ای که بیشتر به آن افتخار می کنید آشنا شوید.

صوتی

پرافتخارترین شخصیت های انیمه; معرفی 10 شخصیت متکبر در انیمه
صوتی

Sonic از One-Punch Man از آن دسته افرادی است که دوست دارند به او گوش دهند. او به مهارت هایی که سال ها صرف پرورش آن به عنوان یک نینجا کرده است بسیار افتخار می کند. او اغلب قادر به تشخیص یا قدردانی از قدرت حریف نیست و تکبر او اغلب منجر به سقوط او می شود.

سونیک دوست دارد به همه بفهماند که چه توانایی هایی دارد. با وجود باخت به سایتاما، او همچنان معتقد است که با کمی تمرین می‌تواند بهترین کسی را که می‌تواند سیاره‌ها را با یک مشت نابود کند، به بهترین شکل ممکن از بین ببرد. به دلایلی سونیک نمی پذیرد که کسانی قوی تر از او هستند.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان انیمه One Punch Man

بهترین انیمه مشابه One Punch Man

آرتور بویل

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
آرتور بویل

در نیروی آتش، آرتور ادعا می کند که یک شوالیه واقعی کملوت است. او با موفقیت خود را فریب داده و معتقد است که یک شوالیه پادشاه است و اصرار دارد که او را چنین خطاب کنند. با وجود این که یک شوالیه نیست، توهمات عظمت آرتور راز قدرت باورنکردنی اوست.

همانطور که او در اعماق قلمرو فانتزی خود فرو می رود، می تواند قدرت آتش مضحک را احضار کند و با یک روح نشکن مبارزه کند. رفقای او اغلب تصمیم می گیرند که فانتزی ها واقعی هستند، به خصوص زمانی که او مرکز استراتژی آنها باشد.

اوزای

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
اوزای

در Avatar: The Last Airbender، شاه اوزای به اندازه کافی احمق بود که باور داشت حتی می تواند آواتار را در یک نبرد تن به تن شکست دهد. شجاعت او ناشی از غرور خالص بود، زیرا نمی دانست قوی ترین فرد جهان نیست. او ادعا می کرد که تمام قدرت دنیا را دارد، حتی در مقابل کسی که در واقع تمام قدرت جهان را دارد.

بدون شک، اوزای فردی قدرتمند بود، در میان بهترین های جهان، اما او نمی توانست قدرت واقعی را زمانی که درست در مقابل او بود تشخیص دهد. او مبارزه خوبی با آواتار انجام داد، اما به طرز تماشایی از Aang شکست خورد. اوزای قطعا یکی از پرافتخارترین شخصیت های انیمه است.

ولدورا

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
ولدورا

Veldora از That Time I Got Reincarnated As A Slime یک اژدهای مغرور است که از نابودی لذت می برد. او به قدری افسانه ای است که صرف ذکر نامش به فال بد تلقی می شود. او حتی به مردم می گوید که چقدر خوش شانس هستند که با او صحبت می کنند.

Veldora به برخی از قدرتمندترین موجودات جهان به عنوان حشرات اشاره می کند که ارزش توجه او را ندارند. اگرچه ولدورا صدای قوی ای دارد، اما قدرت او واقعاً چیزی است که قابل مشاهده است. او با اختلاف یکی از قدرتمندترین موجودات جهان است. Veldora می تواند در مقابل چهره دشمن خودنمایی کند تا یک ثانیه بعد آنها را کاملاً از بین ببرد.

mereoleona

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
mereoleona

گرچه مرلونا خیلی دیرتر در Black Clover معرفی شد، اما به دلیل قدرت و تندخویی که داشت به سرعت مورد علاقه طرفداران قرار گرفت. او نمی ترسد که هیچ کس نفهمد چقدر قوی است. او قدرت خود را با جسارت و لطف به رخ می کشد، و هیچ کس اعصاب زیر سوال بردن آن را ندارد، حتی برخی از قدرتمندترین شخصیت های Black Clover.

مرولئونا از خودنمایی نمی ترسد، حتی زمانی که در حال شکست است. او علاقه ای به مبارزه با حریفان ضعیف ندارد و فقط به افراد واقعا قوی علاقه مند است که بتوانند مبارزه خوبی به او بدهند. Mereloona یکی از پرافتخارترین شخصیت های انیمه است.

بیشتر بخوانید:

رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه

بهترین انیمه مثل شبدر سیاه

غرور

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
غرور

هومونکولی در Fullmetal Alchemist: Brotherhood نماینده هر یک از هفت گناه مرگبار بود. هومونکولوس معروف به پراید از همه متکبرتر بود و گواهی واقعی بر نام او. او معتقد بود که انسان ها و دیگر انسان ها بسیار ضعیف تر از او هستند. این بیش از هر چیز دیگری برای دیگران آزار دهنده بود. او انسان ها را موجوداتی بی اهمیت می دید و نمی خواست با آنها کاری نداشته باشد.

پراید همیشه از بیهودگی انسانها و برای او ضعیف و ناچیز صحبت می کرد. او همیشه سعی می کرد دیگران را تحقیر کند. حضور پراید در لیست پرافتخارترین شخصیت های انیمه برای ما در اولویت بود.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین شخصیت های انیمه فول متال کیمیاگر

قابل شستشو است

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
قابل شستشو است

Inosuke از Demon Slayer در کوههایی بزرگ شد که قدرت مهمترین چیز بود. او فقط برای هیجان نبردهای مرگ و زندگی به شکارچیان شیاطین پیوست. تنها پس از ملاقات با تانجیرو بود که اینوسوکه شروع به توجه به دیگران کرد، حتی اگر همه را ضعیف‌تر از او می‌دید.

اینوسوکه در مورد توانایی های خود به افرادی که حتی به او گوش نمی دهند می بالد. او به اندازه کافی مفتخر بود که هشیرا را که حداقل بیست برابر ماهرتر از او بود، به چالش کشید، درست پس از دیدن هشیرا که حریفی را که نزدیک بود او را بکشد، سرنگون کرد. او آنقدر شجاع بود که شیطان بلندپایه ای را در پیش گرفته و او را تحقیر کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه مشابه شیطان کش

بهترین قسمت های انیمه Demon Killer

باکوگو

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
باکوگو

باکوگو از My Hero Academia فردی مغرور است که ترجیح می دهد فریاد بزند تا صحبت کند. Bakugou یکی از پر سر و صداترین شخصیت های انیمه است. باکوگو از نشان دادن قدرت خود برای همه دنیا لذت می برد تا ببینند و تشخیص دهند که او بهترین است. او معتقد است که هرچقدر هم که مشکل بزرگ باشد می تواند از پس هر چالشی بربیاید.

همانطور که گفته شد، باکوگو یک دانش آموز واقعا قوی و یکی از باهوش ترین در کلاس خود است. او حتی نمرات بهتری از ایزوکو میدوریا، قهرمان اصلی My Hero Academia دارد. باکوگو جدا از اینکه شخصیتی آزاردهنده با پیچ و تاب خنده دار است، بسیار با استعداد است.

گیلگمش

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
گیلگمش

گیلگمش از Fate/Zero در سطح متفاوتی قرار دارد. اگرچه گیلگمش یک روح قهرمان است که به عنوان خدمتکار احضار شده است، اما می تواند ارباب ارباب خود شود فقط به این دلیل که نمی توان به او گفت که چه کاری انجام دهد. او مردم را از نگاه کردن به “چهره باشکوه” خود منع می کند و هرکسی را که جرأت این کار را داشته باشد محکوم می کند.

در ابتدا از گیلگمش انتظار می رفت که قدرت متوسطی داشته باشد، اما معلوم شد که او قدرتمندترین قهرمان معنوی است. او فقط در جنگ جام مقدس بدون هیچ تلاش واقعی پیروز شد. گیلگمش این قدرت را دارد که ادعاهای خود را تأیید کند. حضور گیلگمش در لیست پرافتخارترین شخصیت های انیمه برای ما در اولویت بود.

اسکنور

پرافتخارترین شخصیت های انیمه
اسکنور

اسکانور در میان هفت گناه کبیره به عنوان شیر غرور شناخته می شود. اگرچه اسکانور در شب ترسو است، اما با طلوع خورشید بسیار قدرتمند می شود. اسکنور معتقد است که همه آفرینش زیر دست اوست و به همین دلیل معتقد است که هیچکس لیاقت این را ندارد که در کنارش باشد.

غرور اسکانور حد و مرزی نمی شناسد و او مطمئناً با ادعاهای جسورانه خود مطمئن می شود که عنوان خود را برآورده می کند. اگرچه او به قدرت خود می بالد، اما اسکانور واقعا قدرتمند است. او حق بالندگی را به دست آورده است زیرا تعداد کمی از آنها به قدرت او نزدیک می شوند.

بیشتر بخوانید:

از شرکت شما در انتهای مقاله پرافتخارترین شخصیت های انیمه ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام پی ام آپلود فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا