اخبار روز سینما

دو سریال جذاب با صدای بیوک میرزایی و بهروز رضوی از رادیو نمایش

به گزارش پی ام آپ، «تلفن» و «بر آب های آبی آرام» از جمله سریال های جدید رادیویی شو هستند که هفته آینده پخش می شوند.

«تلفن» نوشته مرضیه بامیری و سردبیری ملیحه مرادی جعفری درباره زنی است که با تماس مشکوکی مواجه می شود. مسیر اتفاق می افتد، برف و کولاک در آنجا می بارد و به اشتباه به یک مرکز روانپزشکی می رود و در بیمارستان بستری می شود. بعد از مدتی همسرش از یافتن او ناامید می شود و با اتفاقاتی که فکر می کند نقشه قبلی رها بوده تصمیم می گیرد آن را فراموش کند اما در آخرین لحظه خبری از رها می رسد و او به دنبال همسرش می رود.

«تلفن» به کارگردانی سعیده فرضی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، صدابرداری رضا طاهری، افکتوری نرگس موسی پور، صداپیشگی مهرداد مهماندوست و هنرمندانی چون مینو جبارزاده، مهدی نمینی مقدم، سیما خوش چشم، سوسن مقصودلو، عبدالعلی کمالی،داریم باقری، فروغ انصاری، نوشین حسن زاده، علی شجره، امیر زنده دلان، مونا صفی، ماندانا اصلانی، ماندانا محسنی و مهرخ افضلی شنبه 20 خرداد ساعت دو با مداد از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین روز شنبه 20 خرداد ساعت 23:30 چرخه رادیویی «بر آب های آبی آرام» پخش می شود.

در خلاصه این مجموعه رادیویی به نویسندگی هلن بهرامی و سردبیری ایوب آقاخانی آمده است: همای چهارزاد شهبانوی ایران زمین آبستن بود و منتظر بود تا پسرش به دنیا بیاید و بر تخت سلطنتی بنشیند. ایران بعد از تولد بنشین عزیزم از ترس برادرش ساسان مجبور شد پسرش را در صندوقی بگذارد و در آب فرات بگذارد تا دست ساسان به او نرسد. مردان و زنان خشکشویی عزیزم او را در آب یافتند و نامش را داراب گذاشتند و او را بزرگ کردند و…

«بر آب‌های آبی آرام» به کارگردانی رامین پورایمان، تهیه کنندگی ملیحه مرادی جعفری، افکتوری نرگس موسی پور، صداپیشگی بهروز رضوی، صداپیشگی جعفر جودتی و با بازی شمسی صادقی، سیما خوشچشم، مونا صفی، ماندانا محسنی، نازنین مهیمنی، عباس شادروان، مهدی نمینی مقدم، محسن بهرامی، بهادر ابراهیمی، محمد مجدزاده، بیوک میرزایی، محمدرضا قلمبر، حمید یزدانی، مجید حمزه، سینا نیکوکار و احمد لشینی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ساخته شده اند.

گردآوری شده از فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا