اخبار روز سینما

پخش سریال طنز افشین هاشمی از سر گرفته شد «شبکه مخفی زنان» بازگشت

سریال طنز «شبکه زنان مخفی» با گذراندن آخرین مراحل فنی و ارائه مجوز نمایش به ساترا به زودی پخش خود را از سر می گیرد.

به گزارش پی ام آپ، پخش سریال طنز «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی در 2 دی ماه 1401 با انتشار قسمت بیستم متوقف شد. پس از توقف پخش این سریال، شائبه توقیف آن در رسانه ها مطرح شد. محمدصادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم اجتماعی ساترا در همان روزها به این موضوع واکنش نشان داد و با تکذیب توقیف این سریال گفت: «ایراد جدی برای پخش سریال «شبکه زنان مخفی» و شبکه زنان وجود ندارد. مسائلی که پیش می‌آید قطعاً با تعامل با پلتفرم و گفت‌وگو حل خواهد شد.»

ماجرا از این قرار بود که آن روزها مجوز پخش سریال ها در قالب قسمت داده می شد. با توجه به حساسیت های فرامتنی که پیرامون این سریال ایجاد شده، ساترا به تهیه کننده و بستر پخش اعلام کرده است که دیگر مجوز ساخت این سریال را به صورت قسمتی نمی دهد و تمامی قسمت های باقی مانده باید همزمان ارسال و بررسی شوند.

طبق شرایط اعلام شده از سوی ساترا، قرار بود این سریال به صورت کامل آماده پخش شود، چون مراحل فنی و پس از تولید قسمت های باقی مانده زمان بر بود، آماده سازی این قسمت ها زمان زیادی را به طول انجامید. در حال حاضر مراحل فنی قسمت های 21 تا 28 به پایان رسیده است و به زودی با آماده شدن دو قسمت پایانی، سریال برای پروانه نمایش در اختیار ساترا قرار می گیرد.

شبکه مخفی زنان داستان میرزامحمود زنبورک‌چی رئیس سازمان ثبت احوال است که 4 همسر دارد. همه فکر می کنند میرزا فقط 2 زن دارد. [در واقع یک هوو دارند]. میرزا که از 3 همسرش 7 دختر دارد و همسر چهارمش باردار است، چهار بار ازدواج کرده تا صاحب فرزند شود. در این شرایط مدبر الملک (معاون وزیر آموزش و پرورش) از او دعوت می کند تا یک انجمن زنان تشکیل دهد. مدیر این مرکز دلبرجان تاجرباشی بانویی مودب و فرهیخته است که میرزا عاشق یک دل می شود نه صد دل…

این سریال بر اساس فیلمنامه ای از محمد رحمانیان ساخته شده و بازیگرانی چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، مهدی هاشمی، حمید فرخ نژاد، شقایق دهقان، عمروحسین رستمی و… در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

تاکنون 20 قسمت از سریال شبکه زنان مغکی پخش شده و 10 قسمت پایانی آن باقی مانده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا