اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

پخش زنده نمایشگاه بین المللی کتاب از برنامه شاد

شبکه شاد به مناسبت سی و چهارمین جشنواره بین المللی کتاب، برنامه زنده «سرفصل» را به میزبانی مژده لواسانی و محمد فکری از 20 تا 30 اردیبهشت ماه ماه روی آنتن می برد.

در این برنامه که در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب واقع در مصلی تهران برگزار می شود، بخش های مختلف با حضور میهمانان ارجمندی چون مسعود فروتن، آزاده آل ایوب، رضا فیاضی، سیاوش صفریان پور، امید مهدی نژاد، جواد قرایی، امیر برگزار می شود. اسماعیل آذر، میلاد عرفان پور و فرزین محدث پخش می شود.

ویژه برنامه نمایشگاه کتاب شبکه شاد شامل اقلام مختلفی از جمله ارائه کتاب و نشریه در حوزه کودک و نوجوان توسط کارشناسان آموزش ابتدایی، کتابخوانی برای نوجوانان، قصه گویی، بازی و گردونه شانس است.

این برنامه هر روز از ساعت 16 الی 20 به صورت زنده از سالن نمایشگاه پخش می شود و به صورت حضوری پذیرای کودکان و نوجوانان است. همچنین کاربران می توانند تا 30 اردیبهشت ماه ماه این ویژه برنامه را به صورت زنده از کانال سرفصل دنبال کنند. این برنامه در دو شب گذشته هر شب پذیرای بیش از 10 هزار بیننده بوده است.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان پخش زنده برنامه سرفصل زنجیره شاد در نمایشگاه بین المللی کتاب

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا