اخبار ارز دیجیتال

ماه نحس طلا و بیت کوین به پایان رسید!

قیمت طلا روز چهارشنبه مانند روز سه شنبه افزایش یافت. امروز قیمت هر اونس فلز زرد در بازارهای جهانی از 1963 دلار گذشت.

به گزارش پی ام آپ، طلا در آخرین روز تحت تاثیر کاهش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا، توانست برای دومین روز متوالی دامنه مثبتی داشته باشد. با این حال، با وجود افزایش قیمت طلا، تحلیلگران چشم انداز قیمت این فلز گرانبها را کاهشی می دانند.

به نظر می‌رسد که بازارها در حال حاضر پیش‌بینی می‌کنند که نرخ بهره فدرال رزرو در نشست بعدی افزایش خواهد یافت، در حالی که هفته‌های گذشته این نرخ کاهش یافته بود. از طرف دیگر، وجود فضای خوش‌بینانه درباره مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده، تمام فاکتورهای موجود در بازار را به ضرر بازار طلا نشان می‌دهد.

بنابراین در آخرین روز اردیبهشت ماه، طلا پس از 2 ماه با بازدهی مثبت در آستانه ثبت یک ماه نزولی است.

البته روز قبل دو گزارش منتشر شد که هر کدام طلا را به دو جهت مختلف سوق دادند. از سوی دیگر، داده های بازار کار آمریکا بهتر از پیش بینی ها منتشر شد و تردید بازارها در مورد افزایش بعدی نرخ بهره توسط بانک مرکزی این کشور را تقویت کرد. اما از سوی دیگر، شاخص مدیران خرید شیکاگو ضعیف‌تر از حد انتظار بود و کمی باعث دلگرمی بازار صعودی شد‌.

همچنین، امروز یک روز بسیار نزولی برای بیت کوین بود، به طوری که بزرگترین ارز دیجیتال جهان بیش از 2.8 درصد از ارزش خود را از دست داد، بنابراین این توکن نزدیک به 27000 دلار است. با این حساب بازده ماهانه بیت کوین در ماه می به منفی ۷.۵ درصد رسید. این در حالی است که او پیش از این 4 ماه متوالی را با بازدهی مثبت سپری کرده بود.

امروز، مانند بیت کوین، اتریوم هم بیش از دو درصد از قیمت خود را از دست داد و در آخرین ساعت معاملات روز چهارشنبه به 1865 دلار رسید. بازده اتریوم نیز در ماه می در محدوده منفی قرار داشت.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا