اخبار ورزشی

پاسخ یحیی گل محمدی به استقلالی ها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث داور خارجی بی احترامی بزرگی به داوران ماست و خودشان هم می دانند که داور خارجی نمی آید.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل هواداران و صعود به فینال جام حذفی در نشست خبری این بازی گفت: بازی خوبی بود و نتیجه بهتر از این بود. ” خیلی خوب و طوفانی شروع کردیم. 2 گل خوب زدیم. ما در قسمت اول بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه حریف انرژی بیشتری گذاشت و برای جبران آمد، تیم ما ناخودآگاه عقب نشینی کرد. گل خوردیم

* من در مورد دو پنالتی حریف صحبت می کنم.

وی افزود: البته بحث دو پنالتی حریف را دارم. سپس می دانستیم چگونه از یک ضدحمله خوب استفاده کنیم و گل سوم را بگیریم. بازی آسانی برای ما نبود. آخر فصل است. بازیکنان تحت فشار شدید جسمی و روحی هستند. با توجه به مشکلات خاصی که دارند، نتایج خوبی گرفتند. نتیجه امروز هم خیلی خوب بود و توانستیم به فینال جام حذفی برسیم 6 روز فرصت داریم. ریکاوری روحی و جسمی مهم است. باید برای فینال آماده شویم. امیدوارم روندی را که داشتیم تا آخر ادامه دهیم. فینال دربی است و انتظار داریم تیم برای این بازی سرحال و آماده باشد.

* دوم شدن در جام حذفی لطفی نیست

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه یک قدم تا کسب پیروزی سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام نعمتی نیست. ما سخت کار می کنیم تا به فینال برسیم. ما با تیم های خوب بازی می کنیم. با بازی امروز خیلی سخت به فینال رسیدیم. قرعه‌های سختی داشتیم، اما بازیکنانی داریم که امسال کارهای بزرگی انجام دادند و می‌دانستند چگونه در سخت‌ترین شرایط تیم را به موفقیت و جام برسانند. آنها لایق شناسایی و بهترین ها هستند. امیدوارم مسئولان احترام و توجه بیشتری به این تیم داشته باشند. مشکلاتی وجود دارد که ما معمولا در مورد آنها صحبت نمی کنیم، اما این بدان معنا نیست که ما مشکلی نداریم.

* صحبت از داور خارجی بی احترامی بزرگی برای داوران ماست

گل محمدی در خصوص اعتراض به پنالتی در بازی امروز و اینکه استقلالی ها هم می خواستند در فینال جام حذفی از فغانی یا داور خارجی استفاده کنند، گفت: هیچ کدام از صحنه هایی که در بازی امروز دیدم پنالتی نبود. کارشناسان با دقت بیشتری نگاه می کنند. بحث داور خارجی بی احترامی شدید به داوران ماست. در این شرایط سخت که می دانیم چقدر مشکلات سخت افزاری و اقتصادی دارند، این صحبت ها فقط یک دلیل دارد. که تیم داوری دربی را تحت فشار قرار می دهد.

* آنها هم می دانند قاضی خارجی نمی آید

و افزود: آنها هم می دانند که داور خارجی نمی آید اما با این حرف ها می خواهند تیم داوری دربی را تحت فشار روانی قرار دهند. این خیلی غیرحرفه ای بود. در فرصت مناسب در مورد این داستان ها صحبت خواهم کرد. پارسال اتفاقاتی افتاد و اعتراضی شد و من 6 جلسه محروم شدم، اما اتفاقاتی که امسال افتاد، یک مربی آنچه می خواست گفت و بی احترامی کرد، همه پشت کردند. دلیلش کدومه؟ این تبعیض است. اگر این کار را می کردم مطمئناً تا سال آینده تیم نداشتم، تحریمم می کردند و نمی توانستم تمرین کنم.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا منظورش تبعیض بین ایرانی و خارجی است یا استقلال و پرسپولیس، گفت: آنها می دانند. صورتشان را برمیگردانند تا بگویند ندیدم. این درست نیست وضعیت خوبی نیست متولیانی که باید به این مسائل توجه داشته باشند می دانند چه کسانی هستند. امیدوارم چنین تبعیض هایی بین تیم های مختلف وجود نداشته باشد. نمی دانم به خاطر خارجی بودنش است یا به خاطر مسائل دیگر، نمی دانم چرا قدرت برخورد با آن ها را گرفته است، به افرادی برمی گردد که دید درستی به مسائل ندارند و چالش ها و مسائل. .

*دربی در هر شرایطی سخت است

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این یکی از معدود باخت های این تیم مقابل استقلال در جام حذفی بوده و اگر برنامه ای برای شکستن این طلسم دارد، گفت: دربی در هر شرایطی سخت است و حساسیت های خاص خود را دارد. نتایج گذشته تیم ها تاثیری در نتیجه بازی آینده ندارد. کاری که باید انجام دهیم این است که تا آن زمان ریکاوری خوبی داشته باشیم و کامپیوتر را عیب یابی کنیم. هم مدیران و هم ما باید این دو کار را انجام دهیم.

*واکنش به کنایه الهام بخش بیرانوند

وی در خصوص ساکت الهامی که در جریان بازی به شوخی به بیرانوند گفت: مثلا دو سه جام جهانی بازی کرده است، گفت: واقعا همه مربیان کنار زمین تحت فشار هستند. صحبت از اتفاقات کنار زمین درست نیست. هواداران کادر مربیگری محترمی دارند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

* به این بازیکنان باید طلا داد

گل محمدی با بیان اینکه راز موفقیت پرسپولیس دوری از نیمکت و بهانه گیری است، بیان کرد: همه تیم ها نتیجه و جام می گیرند، همه تیم ها کارشان را درست انجام داده اند. در تیم ما هم همین اتفاق افتاد. افراد زیادی به صورت تیمی کار کردند و سخت کار کردند. از تیم مطبوعاتی گرفته تا بازیکنان، تدارکات، ماساژورها، مدیریت و… همه نقش داشتند. به خصوص هوادارانی که از بازیکنانی که توانستند نتایج خوبی بگیرند حمایت و تشویق کردند اما بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. این را با توجه به مشکلاتی که داشتند می گویم. این بازیکنان باید طلا بگیرند.

* من مشتاقانه منتظر تکمیل کامل کارمان هستم

وی افزود: تک تک آنها قابل احترام هستند و به تیم جان می بخشند. سخت کار می کنند. آنها در کسب جام تاثیر داشتند و ذهنیت خوبی داشتند. فقط فداکاری او باعث موفقیت این تیم شد. من واقعاً از تک تک آنها قدردانی می کنم، چه کاپیتان و چه جوان ترها. امیدوارم این روند را تا انتها ادامه دهیم. بیایید کارمان را تمام کنیم و کاملتر کنیم.

*امیدوارم هر تیمی آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشد قهرمان شود.

سرمربی پرسپولیس گفت: نگران این موضوع نیستم. بازی در نهایت از ساعت 11 تا 11 برگزار می شود. امیدوارم هر تیمی که حق بازی خوب، آرامش و تمرکز بیشتر دارد قهرمان شود.

وی در خصوص برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: امکانات آن شهر کم بود. در هر صورت فقط می توان از همه برگزارکنندگان این جشن و مسابقات لیگ تشکر کرد. کارش سخت بود. آماده کردن دو سکو در دو شهر مختلف برای آنها هزینه زیادی دارد. ما از شما سپاسگزاریم.

* من لیاقت این تعریف ها را ندارم

گل محمدی درباره اینکه باید به خاطر کارهایی که غیر از فوتبال انجام داد مثل حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی جام معرفت به او اعطا شود، گفت: لیاقت این همه تعریف و تمجید را ندارم. تیم ما محبوب است و هواداران زیادی دارد. ما می خواهیم همه مردم در آرامش و رفاه باشند. این آرزوی همه مربیان و ورزشکاران است. امیدوارم شرایط اقتصادی مردم بهتر شود و بتوانیم بیشتر به هم کمک کنیم. هادی هم در این تیم حضور داشت، حالا احساس می کنیم واقعاً در کنار ماست. او با رفتنش درد زیادی در دل ما و هواداران گذاشت. خاطره ای دارد که با دیدن هادی من را به یاد او می اندازد. ما عشق و علاقه خاصی به خانواده نوروزی داریم. این کار برای این بود که خانواده او احساس تنهایی نکنند و بدانند که ما با آنها هستیم. کار خاصی نکردم. برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا