اخبار ورزشی

پاری سن ژرمن کاپیتان آرسنال را میخرد!

به گزارش‌ پی ام آپ، مارتین اودگارد در ابتدای فصل بازوبند کاپیتانی آرسنال را به دست آورد و بازی های خوبی برای توپچی ها انجام داد. به ثمر رساندن 15 گل و 8 پاس گل او در لیگ برتر برای آرسنال برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی حیاتی بود و این ستاره حالا چشمان باشگاه های برزگ را به خود جلب کرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که پاری سن ژرمن با آرسنال در مورد انتقال احتمالی کاپیتان نروژی در تابستان امسال تماس گرفته است. توپچی‌ها تمایلی به فروش اودگارد ندارند زیرا او در برنامه‌های آینده میکل آرتتا نقشی اساسی دارد، اما احتمالاً برای رها کردن ستاره‌شان مبلغ زیادی را طلب می‌کنند.

در حالی که توپچی ها برای بازگشت به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آماده می شوند، طبق گزارش ها، آرتتا بیش از 180 میلیون پوند از سوی هیئت مدیره آرسنال برای تقویت تیم پیشنهاد شده است. این مبلغ می تواند بسته به تعداد بازیکنان فروخته شده افزایش یابد و اگرچه بعید است، فروش اودگارد می تواند اعتبار قابل توجهی را به بودجه در دسترس اسپانیایی اضافه کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا