اخبار ارز دیجیتال

ویروس پپه قورباغه شیبا را هم بیمار کرد!

زمان مطالعه: 2 دقایق

به گزارش Cryptocurrency News و بر اساس داده های پلتفرم اطلاعاتی IntoTheBlock، حجم خرید توکن های شیبا اینو توسط خریداران بزرگ (گاو نر) در هفته گذشته به بیش از 10.25 میلیارد SHIB رسید. در مقابل، فروش ارزهای دیجیتال توسط خرس‌های بزرگ 250 میلیارد SHIB کمتر بود. در نتیجه، بیشترین حجم معاملات هفتگی در چند وقت اخیر به نمایندگی از گاوها ثبت شد.
با این حال، به طور متناقض، قیمت SHIB تا پایان هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافت. با وجود افزایش آشکار دوشنبه تا چهارشنبه، در سه روز پس از آن، قیمت توکن SHIB 8 درصد یا بیشتر کاهش یافته است. به این ترتیب کاهش قیمت توکن شیبا اینو برای سومین هفته متوالی ادامه یافته است.
ویروس پپه قورباغه شیبا را هم بیمار کرد!دلیلش کم و بیش روشن به نظر می رسد و نام او PEPE است. به لطف بازاریابی ویروسی، Memecoin پپ شتاب باورنکردنی به دست آورد و در سه هفته اول به ارزش بازار 1.66 میلیارد دلار رسید. اگرچه واضح است که PEPE نقدینگی را فقط از بازار شیبا “مکید”، بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ و دارندگان توکن شیبا چنین فکر می کنند و پپه را مقصر می دانند.

به طور کلی، اخیراً بازار کریپتوکارنسی نوسانات زیادی را تجربه کرده است و این نیز می تواند عاملی برای کاهش قیمت SHIB باشد. بسیاری از ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین و اتریوم نیز در هفته گذشته با اصلاح قیمت مواجه شدند. با این حال، باید دید که آیا SHIB می تواند از رکود اخیر خود، به ویژه با افزایش محبوبیت توکن های میم جایگزین مانند PEPE، بهبود یابد یا خیر.

در صفحه قیمت های فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای دیجیتال را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.

نوشته پپه قورباغه، شیبا هم مریض شد! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا