اخبار روز سینما

ویدیو: چهره عجیب آریانا گرانده هواداران را متعجب کرد !

به جدید، ویدئویی از چهره عجیب آریانا گرانده در اینستاگرام این بازیگر به اشتراک گذاشته شده است که بسیاری از طرفداران این سرلبریتی رجتی رجتی.

پس از ویدئویی مبنی بر ویدیوی چهره جدید آریانا گرانده در اینستاگرام او به انتشار رسید، قیافه لاغر شده آریانا گرنده را شاهد بودیم که حواشی زیادی را بر پا کرد.

لاغر شدن شدید آریانا گرانده بسیاری از طرفداران این خاندانی پاپ نسل جوان را متعجب و در فضای مجازی، غوغایی به.

چهره عجیب آریانا گرانده هواداران را متعجب کرد !

آریانا گرانده با چهره جدیدش نگران هوادارانش را زیاد کرد. او در یک خطاب به هوادارانش گفت:

ما باید و آرام‌تر در مورد ظاهر افراد نظر، اگر هرچیزی به نظر شما خوب است، زیبا است یا، سالم است، نیست، بزرگ است یا کوچکتر باید یاد بگیریم در مورد هرچیزی صحبت کنیم. راه حل هایی دارد که چیزهایی را که دوست دارید بپرسید، ما باید هم کمک کنیم تا امنیت همدیگر حفظ من داروهای زیادی را از ضد عارضه استفاده می کنم، من بد غذا می خوردم در بدترین نقطه عمرم اما شما فکر می کنم خیلی خوب است. چون آنطور دیده می‌شد.

او ادامه داد:

شما هرگز نمی‌دانید آدم‌ها ممکن است چه چیزهایی را تجربه کنند. وقتی نظرات خود را می‌دهید نمی‌دانید آن پشت چه خبر است پس با همدیگر مهربان باشی. یادتان باشد هر مرحله‌ای زیبا هستید، ضمنا در حال حاضر نه مژه می‌زنم، خط چشم .این چهره است و این جشمان من است. اگر شما می‌فرستید، شما زیبا هستید، چه را تحمل کنید، مهم نیست چه وزنی دارید، این روزها نیستید چگونه خودتان را آرایش کنید، مهم نیستید چه‌های زیبا انجام دهید و نه هیچ چیز دیگری، شما فقط عمل کنید.

مثلا:

قیافه لاغر شده آریانا گرنده

آریانا گرانده-بوترا متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳ خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایت. گرانده در راتون، فلوریدا زاده و حرفه ای را در سال ۲۰۰۸ ۱۵ سال در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد. او به خاطر نقش گربه ولنتاین در مجموعه‌های تلویزیونی نیکلودئون ویکتوریوس (۲۰۱۰–۲۰۱۳) و سم و (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا