اخبار روز سینما

ویدیو و گیف رقص جنجالی هانده ارچل

ویدیوی رقص هانده ارچل بازیگر زیبای ترک را از دست می دهد! یکی از مدل‌های ترکیه است که جوایز متعددی کسب کرده است.

هانده ارچل در سریال تو در خانه ام را بزن درخشید. بازی مشترک او و کرم بورسین و ترکیب ادا یلدیز و سرکان بولات بی‌نظیر بود. به شخصه از سناریو این سریال اصلا لذت نبردم، اما شیمی این زوج بی‌نظیر بود.

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال دختران آفتاب، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت، سریال «تو در خانه‌ام را بزن» است.

بیشتر بخوانید:

استایل +18 هانده ارچل در کنار سگ محبوبش

تصاویر جذاب از دامن کوتاه و چینیدار هانده ارچل

ویدیوی رقص هانده ارچل

ویدیوی هانده ارچل درحال رقصیدن :


دوران مدل بودن هانده ارچل

هانده بر مدل بازیگری نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی شهرت تاثیر زیادی داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال کننده دارد.

بیوگرافی هانده ارچل (Hande Erçel)

هانده ارچل درحال رقصیدن

Hande Erçel در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر باندیرما به دنیا آمد. پدرش اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. هانده پس از کسب عنوان دختر شایسته ترکیه در سال ۲۰۱۲ و همزمان با بازی در سری ال چکاوک، وارد حرفه مدلینگ شد. او در سالی که گذشت به زیباترین زن مسلمان را دریافت کرد.

رقص ادا و سرکان بولات در مراسم نامزدی و حتی در خلوتشان بسیار جذاب بود. ویدیوی رقص هانده برای کرم بورسین را تماشا کنید:


سریال تو درم را بزن با بازی هانده ارچل

سریال تو درم را بزن یا همان عشق مشروط یک سریال ترکی در ژانر عاشقانه می باشد. این مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۲۰ کشور ترکیه می‌باشد. hulk از دست داد.

ادا به تحصیل در یک دانشگاه خصوصی با بورسیه بعد از اینکه بورسیه اش بدون هیچ اطلاعی قطعی می شود، دانشگاه دیگر را نمی پذیرد و نمی خواهد در سال آخر تحصیل خود را از دانشگاه برود دریافت کند.

گیف ویدیوی رقص هانده ارچل در این سریال:

با وجود اینکه ادا برای تحصیل در یکی از دانشگاه های ایتالیا پذیرفته شده است اما رویای او برای گرفتن مدرک و تحصیل در ایتالیا به فنا می‌رود. ادا مجبور است در گل فروشی به کار کردن در گل فروشی به صورت پاره وقت می شود و با دوستش ملک (نقش مل ک در سریال تو درم را بزن را الیف جان آفاجان بازی کرده است) در یک خانه کوچک زندگی می کند و سعی می کند زندگی اش را پیش ببرد. ببرد.

او اکنون می‌خواهد وارد یک دانشگاه دولتی شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد. با این حال هنوز نمی‌تواند بی‌عدالتی باشد که در حقش باشد و کسی که باعث قطع شدن در بورسیه شود را فراموش کند. سریال عشق مشروط یا تو درم را بزن یکی از سریال های عاشقانه تریه ای است که از طرفداران بسیاری در بین بینندگان ایرانی دیده می شود.

هانده و کرم در پشت صحنه سریال تو درم را بزن:


بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • فیلم سکسی هانده ارچل

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا