اخبار روز سینما

ویدیو : هندی خواندن عمو پورنگ در استودیو

به تازگی ویدیویی از هندی خواندن عمو پورنگ در استودیو در رسانه ها به صورت موقت نوشته شده است که حواشی زیادی را برای این مجری مهربان گذاشته است.

آخرین ویدیویی از دابسمش عمو پورنگ با آهنگ هندی در فضای مجازی پخش شده است. گویا به صورت موقت در صفحه شخصی خودش قرار گرفته است. در ادامه ویدیویی از او خواهید دید.

هندی خواندن عمو پورنگ در استودیو

گویا داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در رسانه ها در مورد هندی خواندنش گفت:

«از بچگی عاشق تماشای فیلم هندی بودم، حسی که در فیلم های هندی از نظر من کم نظیر بود. از آنجایی که علاقه زیادی به بازیگری داشتم بعد از تماشای این فیلم‌ها آن را برای خواهر و برادرهایم بازی می‌کردم و خوراکی مثل پفک به عنوان دستمزد می‌گرفتم.»

 در ادامه می‌توانید ویدیو از هم خوانی عمو پورنگ با آهنگ هندی را ببینید:

حالا هم که او از تلویزیون دور است. بیشتر از فضای مجازی فعالیت دارد و به تازگی ویدئویی از دابسمش یک آهنگ هندی منتشر کرده است. عمو پورنگ این دابسمش را به طرفداران آهنگ ها و فیلم های هندی تقدیم کرده است. اما حرکات عجیب اش در این ویدئو با واکنش تعداد اندکی مواجه شده است.

داریوش فرضیایی متولد 1 مرداد 1352 در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا برنامه سازی هم می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا