اخبار روز سینما

مسابقه ای جالب و جنجالی بین زنان در شبکه افق صدا و سیما!/ ویدئو

مسابقه عجیب بانوان در شبکه افق صداوسیما برگزار شد.

پی ام آپ، در این برنامه مجری با یکی از شرکت کنندگان مسابقه کشتی عروسکی برگزار می کند و سپس با سایر شرکت کنندگان در مورد این مسابقه صحبت می کند.

تاریخ سازی تیم ایران در مسابقات قهرمانی کشتی جهان

تیم ملی ایران اولین طلای تاریخ کشورمان را در مسابقات جهانی کسب کرد.

روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از دوشنبه هفته گذشته در حالی آغاز شد که نمایندگان ایران در اولین روز رقابت ها در رده های سنی نوجوانان در بخش چپ دست به مصاف حریفان خود رفتند.

مسابقات امروز در رده راست جوانان و رده سنی امید پیگیری شد که 4 نماینده مچ اندازی ایران از دور مسابقات کنار رفتند اما در وزن 65 کیلوگرم امیدها این عرفان کر بود که ایستاد و ستاره ملی پوش شد. تیمی در دومین روز مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان.

صبح امروز عرفان کر موفق شد رقبای خود از کشورهای ترکیه، رومانی، آذربایجان و اوکراین را شکست دهد و به دور نهایی مسابقات جهانی راه یابد و در یک قدمی سکوی قهرمانی قرار گرفت.

وی امشب نیز در دیدار پایانی مانند 4 دیدار قبلی توانست بر حریف قزاقستانی غلبه کند و مدال طلا را از آن خود کند و تاریخ ساز شود.

عرفان کر با کسب این مدال طلا به اولین ورزشکار تاریخ ایران تبدیل شد که قهرمان جهان شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا