اخبار روز سینما

ویدیو : شرایط عجیب دو بازیگر برای انتخاب شوهر

آخرین ویدیویی در رابطه با شرایط عجیب دو بازیگر برای انتخاب شوهر در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده است که حواشی بسیار را داشته است.

به تازگی ویدیویی از ملاک ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر در رسانه ها جزء پربازدید ترین ویدوی ها قرار گرفته است. همچنین حرف های دو بازیگر درباره ازدواج سر و صدای بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرده است. در ادامه کیلیپی از اظهارات دو بازیگر مشهور درباره انتخاب شوهر دیدم.

شرایط عجیب دو بازیگر برای انتخاب شوهر

جدیدا ویدیویی از ملاک ازدواج بازیگر معروف برای انتخاب همسر در رسانه ها پخش می شود که این هنرمندان مریم مومن و آزاده زراعی بوده اند. هر دو این بازیگر با بازی در یک سریال یک شبه بسیار معروف شدند. آزاده زارعی با سریال آوای باران و مریم مومن با سریال بانوی عمارت بسیار محبوب شدند.

در ادامه می‌توانید ویدیو اظهارات دو بازیگر مشهور درباره انتخاب شوهر را ببینید:

پژمان بازغی در قسمت بعدی برنامه “کودک شو” میزبان آزاده زارعی (بازیگر سریال آوای باران) و مریم مومن (بازیگر سریال بانوی عمارت) می باشد آزاده زارعی متولد 1368 و مریم مومن متولد 1373 است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا