اخبار روز سینما

ویدیو : خاستگاری مهرداد صدیقیان از دختر مایکل اوون

به تازگی ویدیوی از کراش زدن مهرداد صدیقیان روی دختر مایکل اوون در رسانه های فارسی پخش می شود که حواشی زیادی ایجاد کرده است.

آخرین اخبار در مورد عشق مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون در رسانه های مجازی پخش می شود که حواشی بسیار را داشته است. گویا بسیار خنده دار بوده که پژمان جمشیدی در برنامه چیشگویی خود او را اذیت می کند. در ادامه کراش زدن مهرداد صدیقیان روی دختر مایکل اوون دید.

خاستگاری مهرداد صدیقیان از دختر مایکل اوون

عاشق شدن مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون

مهرداد صدیقیان سال 1384 و در سن 17 سالگی در پی فراخوانم بازیگری برای بازی در نقش اصلی فیلم هصر جمره جمره دالی مونا زندی انتخاب و جلوی دوربین رفت. مهرداد صدیقیان برای بازی در اتوبوس شب کاندیدای بهترین بازیگر آسیا در جشنواره آسیا شد. اما از جشن خانه سینما جایزین بهترین بازیگر مرد را به دست آورد.

مهرداد صدیقیان سال 1390 و در سال 23 سال با سریال « سقوط یک فرشته» جلوی دوربین رفت که به شدت دیشید مهرداد صدیقیان در سال 93 و با سریال «مدینه» برایش رقم خورد. برای مهرداد صدیقیان لباس بسیار پراهمیت است . تا حدی که برایش معقول باشد لباسی که از نظرش خوب و قشنگ باشد می خرد اما اهل خراسی لد و غریب نیست.

کراش زدن مهرداد صدیقیان روی دختر مایکل اوون

در ادامه می‌توانید عشق مهرداد صدیقیان به دختر مایکل اوون را ببینید:

مهرداد صدیقیان بازیگر اهل کشور ایران متولد 30 بهمن 1367 در تهران است که فعالیت های سینمایی خود را در سال 1384 با فیلم عصر جمعه آغاز کرد و با بازی در فیلم اتوبوس شب شناخته شد. او در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با چهار فیلم لقب پرکارترین بازیگر راربی.

وی در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می توان عصر جمعه، دیوار، ماجرای نیمروز، درخت بلوط، اروند، سونامی، شماره 17 سهیلا، ناخواست سهیلا، ناخواسته روی شیشه، ایده اصلی، سمفونی نهم و طلا اشاره کرد. کرد.

مهرداد صدیقیان در یک خانواده 4 نفره به دنیا آمده و یک برادر بزرگتر از خود به نام مهدیار دارد. او پس از پایان تحصیلات خود در دبیرستان، در رشته نمایش دانشگاه پذیرفته شده؛ اما به دلیل فعالیت در عرصه بازیگری، تحصیلات خود را ادامه نمی دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا