اخبار روز سینما

ویدیو : اجرای زنده بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو در تهران

ویدیویی از حرکت جنجالی بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو در رسانه های مجازی داخلی پخش می شود که حواشی بسیار را برای او داشته است.

به تازگی ویدیویی از عجیب ترین حرکت بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا ویدیو حرکت دیدنی بهنام بانی در کنسرت صادقلو سر و صدای زیادی را در فضای مجازی توسط کاربران ایجاد کرده است.

حرکت جنجالی بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو

حرکت جنجالی بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلوحرکت جنجالی بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو
عجیب ترین حرکت بهنام بانی در کنسرت مسعود صادقلو

از هفته‌های گذشته شرکت‌های برگزاری کنسرت‌ها و نمایندگان مجلس‌های برگزاری کنسرت ها، با برگزاری جلسات هیئت موسیقی برگزار می‌شوند تا زمینه‌های سرگیری کنسرت‌ها را فراهم کنند.

یکی از اصلی‌ترین شروط برای سرگیری کنسرت‌ها رعایت پروتوکل‌های بهداشتی است. همچنین قرار است سی تا پنجاه درصد از محل سالن‌ها به تماشاگران اختصاص داده شود تا زمینه‌ها رعایت فاصله‌های اجتماعی هم فراهم شود.

مجریان برگزاری کنسرت در تهران هم آمادگی خود را برای ارائه تخفیف‌های لازم در اجاره و نرخ خدمات فنی اعلام کرده‌اند تا شرکت‌های برگزارکننده کنسرت‌ها رغبت بیشتری برای برگزاری کنسرت داشته باشند.

حرکت دیدنی بهنام بانی در کنسرت صادقلو

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عجیب‌ترین حرکت بهنام بانی را در کنسرت مسعود صادقلو ببینید:

 

سالن‌های برگزاری کنسرت در تهران، افزایش قیمت سال جاری را انجام ندادند و مبنا را بر همان اجاره‌بهای سال گذشته داده‌اند. همچنین این سالن‌ها از قیمت سال گذشته هم 50 درصد تغییر کرده‌اند.

تمام این اتفاقات رخ می دهد و همه دست به دست هم می دهند تا شاید بارها شاهد اجرای کنسرت ها و رونق های دیگر رویدادهای موسیقی باشیم.

در این میان اما مهمترین شرطی که برای برگزاری کنسرت‌ها انجام شود، عدم افزایش قیمت بلیت‌هاست. یعنی شرکت کنندگان هم قرار نیست قیمت بلیت‌ها را افزایش دهند. اما نگاهی به قیمت‌های اعلام شده برای کنسرت‌هایی که در کیش در حال برگزاری است، خلاف این را نشان می‌دهد.

معمولا کنسرت‌های کیش نسبت به سایر نقاط کشور، قیمت بالاتری داشت. تا پیش از حملات ویروسی، قیمت بلیت کنسرت‌هایی که در کیش از ۲ تا ۱۰۰ هزار تومان برگزار می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا