اخبار روز سینما

ویدیو : جایزه صد میلیون تومانی برنامه تلویزیونی صدا و سیما کاربران را شوکه کرد

به تازگی خبری در رسانه های مجازی فارسی در مورد جایزه صد میلیون تومانی برنامه تلویزیونی صدا و سیما منتشر شده که تعداد زیادی از کاربران را شوکه کرده است.

آخرینا برنامه ای در تلویزیون به نام دو به دو در حال پخش شدن است. گویا اهدای هدیه صد میلیون تومانی در برنامه تلویزیونی بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است. برنامه های نسبتا کمی در رسانه ها در حال پخش بوده است که برد صد ملیون تومانی در برنامه تلویزیونی در آن ها بوده اند.

جایزه صد میلیون تومانی برنامه تلویزیونی صدا و سیما

دو به دو یک مسابقه مشترک و بر پایه اطلاعات عمومی است و شرکت‌کنندگان آن منز هستند که بدون محدودیت سنی در گروه‌های دو نفره در برنامه حضور دارند. مسابقه در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود و در هر قسمت یک خانواده یا گرواه،ا گرواه،ا پیدا می کنند.

جایزه فینال فینالیست ها یک غافلگیری جذاب است که در خبرهای بعدی اعلام می شود. دو به دو در فصل اول در 52 قسمت روی آنتن شبکه دو می رود که 28 قسمت از آن هر شب شرو در عاشورا در ماه رمضان پخش می شود.

اهدای هدیه صد میلیون تومانی در برنامه تلویزیونی

در ادامه می‌توانید صد ملیون تومانی را در برنامه تلویزیونی ببینید:

همچنین پیمان قانع طراحی و اجرای دکور این مسابقه را بر عهده دارد و سعی می کند از چیدمان های معمول مسالبای هونی فراتر رفته و فضای مدرن و متفاوتی در نظر گرفته شود. علی مرادی از مجریان جوان تلویزیون است که پیش از این با برنامه های امروز هنوز تموم نشده ویو یا ده شد و چند سالی روی آنتن نبود.

تهیه کننده و کارگردانی این مسابقه را هم حمید مراوندی بر این امر که پیش از این مجری طرح برنامه های کتابباز و سیم آخر بوده است. دو به دو از ابتدای نوروز تا عید فطر هر شب ساعت 21:45 از شبکه دو سیما پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا