اخبار روز سینما

ویدیو : تیکه حامد آهنگی به خانم شرکت کننده ; شما خارجی هستید؟

آخرای ویدیویی از تیکه حامد آهنگی به خانم شرکت کننده در رسانه های فارسی پخش می شود که حواشی زیادی را برای این هنرمند ایجاد کرده است.

به تازگی کیلیپی از مسخره شدن شرکت کننده خانوم توسط حامد آهنگی در رسانه های مجازی پخش ده که سر صدای بسیاری را ایجاد کرده است. گویا دلیل شوخی بی جا حامد آهنگی با خانم شرکت کننده در برنامه تی آن تی بوده که طرز صحبت کردن وی بوده است. در ادامه ویدیوی از طعنه حامد آهنگی به خانوم شرکت کننده دید.

تیکه حامد آهنگی به خانم شرکت کننده

فیلم منتشر شده از جنجال دوباره حامد آهنگی در برنامه تی ان تی و تمسخر نحوه صحبت شرکت کننده زن بازتاب‌های در اینستاگرام است.

در این ویدیو که با واکنش منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه می شود، آهنگ حامد برنامه مجری تی ان تی در اقدامی مسبوق به بیان یک شرکت ک ننده خانم را مسخره می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مسخره شدن شرکت کننده خانوم توسط حامد آهنگی ر اببینید:

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی، بازیگر و کمدین است.تحصیلکره مقطع لیسانس و د ارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد که از بازیگری شروع کرد حالا می نویسد و اجرا می کند. علاقمندان سری ماشین های BMW می باشد.

سال 1389 در 31 سال بعد از اجرای موفق در ویژه برنامه برترین های شبکه جام و جم که د ر شیراز توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد برگزار شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا