اخبار روز سینما

ویدیو : تعریف کردن خاطرات خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز

به تازگی ویدیویی از خاطرات خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز در رسانه های داخلی پخش می شود که بسیار جالب و دیدنی می باشد.

به تازگی ویدیویی از خاطره خنده دار و شنیدنی مازیار لرستانی در رسانه های فارسی پخش می شود که بسیار جالب و دیدنی است. گویا تعریف داستان خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز بسیار شیرین و جذاب بوده که برخی از مخاطبین را جذب خود کرده است.

مازیار لرستانی که پیش از این با نام شهره لرستانی در سینما و فعالیت می، در مصاحبه‌ای رسمی پس از تغییر جنسیت جنسیت در تاک شوی شوی «طناز» با اجرای اجرای کمال کمال، از چالش‌ها و شرایط سختی که حرف می‌زنند. در ادامه ویدیویی از داستان خنده دار مازیار لرستانی دید.

خاطرات خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز

با داستان خنده دار مازیار لرستانی از تناقضی که سال‌ها با آن زندگی می‌کردند. پس از برنامه «طناز» با اجرای کمال تبریزی فیلم محبوب «مارمولک» که برای ایرانیان خاطره انگیز است، انتشار این برنامه شروع شد و قسمت های قبلی آن هم از پلتفرم روبیکا روبیکا حذف حذف حذف شد.

او در این مصاحبه به چالش استفاده از مردانه یا زنانه اشاره و باعث خنده شدید کمال تبریزی و تماشاچیان این برنامه شد. در ویدیوی خاطرات خنده‌دار مازیار لرستانی از حضور در زنانه، استفاده از مردانه و رفتن به حمام عمومی را بشنوید و ببینید.

پس از برنامه «طناز» با اجرای کمال تبریزی کارگردان محبوب «مارمولک» که برای ایرانیان خاطره انگیز است، انتشار برنامه شروع شد و قسمت های قبلی آن هم از پلتفرم روبیکا روبیکا روبیکا حذف شد.

تعریف داستان خنده دار مازیار لرستانی در برنامه طناز

در ادامه می‌توانید ویدیوی خاطره خنده دار و شنیدنی مازیار لرستانی را مشاهده کنید:

پس از آن که محمدصادق افراس، معاون کاربران ساترا را دریافت کرد، «طناز» از پلتفرم روبیکا شد و بعد از طی این مجوز طبق آیین‌نامه آیین‌نامه ساترا، مجدداً از طریق (سکوی) روبیکا مجدداً مجدداً انجام شد، کمال کمال کمال مجری این بود. مجموعه در صفحه اینستاگرامش نوشت:

“۲۰ سال کشید تا تا مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک مارمولک” مارمولک مارمولک

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا