اخبار روز سینما

ویدیو : بستری شدن مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز ; دلیل مریضی آن مشخص شد

به تازگی ویدیویی از بستری شدن مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز در رسانه های داخلی پخش می شود که حواشی زیادی ایجاد کرده است.

اخیرا کیلیپی از تختی مادر نوید محمدزاده بازیگر ابد یک روز در رسانه‌های مجازی فارسی توسط کاربران این فضا پخش می‌شود که حواشی زیادی را برای یک بازیگر مشهور و محبوب ایرانی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

پست اینستاگرامی احمد مهرانفر برای تولد نوید محمدزاده

وضعیت وخیم مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز، شیرین یزدان بخش، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران از هنرمندان ایرانی را نگران کرده است. در ادامه ویدیویی از مریضی مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز دید.

بستری شدن مادر نوید محمدزاده در ابد یک روز

تختی مادر نوید محمدزاده بازیگر ابد یک روز

شیرین یزدان بخش، بازیگر قیمی و پیشکسوت از هفته گذشته به دلیل سکته مغزی در بخش آی‌ی سی‌یو بستری شد و از روز گذشته دوشنبه چهارم اردیبهشت به بخش عمومی منتقل شد.

در پی این اتفاق، خانه سینما، نامه‌نگاری‌های لازم را به اعتبار مالی هنر انجام داده است اما دلیل آن این است که این بازیگر عضو این صندوق نیست، مسئولین در پی بررسی رایط و نحوه حمایت از آن هستند. شیرین یزدانبخش هستند.

یزدانبخش از اواخر دهه 70 به تماشاگر ثابت تئاتر،‌ موسیقی و سینما تبدیل شد و همین امر باعث شد تا میان جامعه تئاتری شناخته شود. او ابتدا با بازی در فیلم «لطفا مزاحم نشوید» ساخته محسن عبدالوهاب وارد حوزه بازی گری شد و به مدت ده سال در این حوزه فعالیت کرد.

تختی مادر نوید محمدزاده بازیگر ابد یک روز

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مریضی مادر نوید محمدزاده را در ابد یک روز ببینید د:

او در سالهای حضور خود در سینما با بازی در فیلمهایی مانند «جدایی نادر از سیمای ن»، «بوسیدن روی ماه»، «ابد و یک روز»، «آشغالهای دوستداشتنی»، «ملبورن»، «تختی»، «عنکبوت» و … محسن امیریوسفی، نیما جاویدی، بهرام توکلی، ابراهیم ایرج‌زاد و… همکاری داشته باشید.

آرش انیسی نویسنده و مستندساز به پخش فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی در شبکه نمایش خانگی به بررسی این فیلم که در یک سال گذشته از سینمای پرافتخار در جشنواره‌های آثار داخلی، پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا