اخبار روز سینما

ویدیو : انتشار سکانس سانسور شده از فیلم متری شیش و نیم

گویا آخرین ویدیویی از سکانس سانسور شده از فیلم متری شیش و نیم در حال دست به دست شدن توسط کاربران در فضای مجازی و رسانه های فارسی می باشد.

به تازگی قسمت حذف شده از فیلم متری شیش و نیم در‌های مجازی فارسی در حال انتشار رسانه‌ها می‌شوند. گویا سکانس دیده نشده از فیلم سینمایی متری شیش و نیم توسط کارگران معروف سعید روستایی پخش شده است.

سعید روستایی، کارگردان فیلم «متری شش و نیم» با انتشار ویدئویی از سکانس جنجالی و دیده نشده از فیلم متری شیش و نیم در اینستاگرام خود نوشت:

«سکانسی که از پایان بندی متری شیش و نیم حذف شدند.»

سکانس سانسور شده از فیلم متری شیش و نیم

روستایی در آموزشی شهرام مکری به او می گوید شما اظهار نظر کرده است که هیچگاه دستیاری اید من هم بخاطر حرف دستیار دستیار نشدم چون به گفته ی شما دستیار نهایت کارش بستن خیابان حین خیابان خیابان. خیلی از و کارگردان های سینما به او حمله می کنند و مازیار میری روستایی را تازه به خطاب می کشد که فقط می تواند دیده شود.

سکانس جنجالی و دیده نشده از فیلم متری شیش و نیم

مثلا:

سعید روستایی روز 22 مرداد سال 68 در تهران آمده است، سینمای لیسانس از سوره او با ساخت فیلم کوتاه خود را آغاز می کند و تنها کارگردانی است که برای اثر خود خود سیمرغ در یکسال یکسال ساخته است.

سعید روستای زمانی که 15 سال به سینما میرود آن زمان فیلم 12 مرد خشمگین تماشا میکرده و دوست است او به فیلمی که جزئیات زیادی دارد و قصه گو است علاقه دارد، سعید در سال 90 یک فیلم به نام میسازد و و فیلم نامه را دارد. از طریق این فیلم متعلق به خود می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا