اخبار روز سینما

ویدیو: اظهارت تند فراستی درباره فیلم جنگ جهانی سوم و هومن سیدی

به تازگی ویدیویی از اظهارت تند فراستی دباره فیلم هومن سیدی در رسانه های فارسی پخش می شود که صدای زیادی را ایجاد کرده است.

خیرا واکنش عجیب فراستی از فیلم هومن سیدی در رسانه های حواشی زیادی را ایجاد کرده است. گویا عصبانیت فراستی از فیلم جدید هومن سیدی به دلیل این فیلم بوده است. در ادامه ویدیویی از ری اکشن عجیب فراستی از فیلم هومن سیدی دیدم.

اظهارت تند فراستی دباره فیلم هومن سیدی

مسعود فراستی چند روز پیش نقدی عجیب از فیلم برادران لیلا گرد حال به فیلم جدید هومن سیدی واکنش عجیبی را نشان داده است.

مسعود فراستی در نقدش بر «برادران لیلا»، فیلم را حاوی توهین به خانواده دانسته است. اما موضوع این است که پیرسالاری تا حدی ذاتیِ نهاد خانواده است. در این فیلم با خانواده‌ای می‌شود که پایبند یا رسم رسم و رسوم سنتی فصل و دست‌وپاگیری است که در انتخاب «بزرگ خاندان» و ماجرای پیچیدگی «کادوی عروسی» به چشم می‌آید.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از عصبانیت فراستی از فیلم جدید هومن سیدی را بابی نید:

مسعود فراستی متولد 19 فروردین 1330 در تهران، فعال سیاسی و مهم سینما است. فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و نمایش از دانشگاه بولونیا ایتالیا، تحصیلکرده هنرهای تجسمی از دانشسرای هنرهای زیبای فرانسه و فوق لیسانس اقتصاد سیاسی از دانشگاه پاریس می باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا